کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سحرگاه امروز؛ منصور زرگر خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی دار فانی را وداع گفت

خداحافظ ای منصور؛ تو سبز رفتی و ما زرد ماندیم

7 خرداد 1402 ساعت 9:01

منصور زرگر خبرنگار مظلوم و پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی که سال‌ها برای امر خطیر اطلاع رسانی کوشید، صبح امروز مظلومانه و غریبانه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بر اثر جراحت شدید تصادف دارفانی را وداع گفت.


منصور زرگر خبرنگار مظلوم و پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی که سال‌ها برای امر خطیر اطلاع رسانی کوشید، صبح امروز مظلومانه و غریبانه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بر اثر جراحت شدید تصادف دارفانی را وداع گفت.
به گزارش کبنا، منصور زرگر خبرنگار مظلوم و پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی که بر اثر تصادف با ماشین به شدت آسیب و به کما رفته بود، صبح امروز (یک‌شنبه، 7 خردادماه 1402) در بیمارستان شهر یاسوج درگذشت.
خانواده مرحوم زرگر در گفت و گو با کبنا بیان داشتند که مراسم تشییع و تدفین وی در زادگاهش، روستای کریک برگزار شود.
مرحوم زرگر، از خبرنگاران با سابقه استان کهگیلویه و بویراحمد، سال گذشته به بهانه تعدیل نیرو، کارش را در خبرگزاری ایرنا از دست داده بود. این خبرنگار که خوش‌رویی، رفتار آرام و شوخ‌طبعی او در خاطره همه خبرنگاران و مدیران کهگیلویه و بویراحمدی از یاد نخواهد رفت، در یک سال گذشته به سختی زندگی می‌گذراند. 
زرگر مظلوم بود؛ بعد از آن همه تحمل سختی در گرما و سرما که برای تهیه و تدوین خبر به جان خرید، به دلیل یک تصمیم غیرانسانی از «خبرگزاری ایرنا» اخراج شد و بعد از آن، شرایط سخت زندگی او را وادار کرد که با آن وضعیت جسمانی در به در به از این رسانه به آن رسانه به دنبال انجام پیشه‌اش باشد و از رهگذر آن لقمه نانی بر سفره ساده و خالی‌اش ببرد.
خبرنگار مظلوم و پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی درگذشت  / خداحافظ ای منصور؛ تو سبز رفتی و ما زرد ماندیم
مرگ زرگر، خاص‌ترین تیتر امروز رسانه‌هاست و هشداری ست به بلندی روز قیامت، روزی که همه انبیاء و اولیاء وعده آن را دادند. فرصتی دیگر برای هیچ کس نیست که بی‌مهری‌هایشان را نسبت به «منصور» جبران کنند. او رفت و دره عمیق حسرتی در قلب‌ همه ایجاد کرد. او رفت و ما تنها مانده‌‍ایم که چگونه از او حلالیت بطلبیم، بخاطر رفتارهای غیرانسانی‌مان که گاهی نسبت به او ناجوانمردانه روا داشتیم.
او رفت و اکنون بار سنگین گناه غیبت، تهمت و افترا بر دوش همه‌ی ماها سنگینی می‌کند. 
زرگر جان؛ برگرد. تا تو را فقط یک بار دیگر ببینیم، صمیمانه عذرخواهی کنیم، دستت را بفشاریم و برایت قدمی برداریم. امّا بدجوری ماها را چزاندی، سحرگاه رفتی که دستمان بهت نرسد. آه حسرت عجیبی بر قلبم سنگینی می‌کند. 
چه غریبانه و مظلومانه کنارمان قدم می‌زدی، درد می‌کشیدی؛ از نداری، از فقر و مظلومیت و تو را نمی‌فهمیدیم. اوف بر این روزگار و بر انسان‌های همچون من که تو را خوب ندیدیم.
حتی متولیان رسانه؛ هم تو را ندیدند، آنها هم درگیر قمپز کردن و تملق‌گویی برخی‌ها هستند که تشت‌شان به زودی از بام نفهمی، می‌افتد. هذا متولیان؛ تا دیروز احوال زرگر را نمی‌پرسیدند، امروز همه به دنبال زمان و مکان خاکسپاری او هستند که بسا خودی نشان دهند.
زرگر جان؛ شنیدم حقت را نداند. شنیدم برای این و آن کار و تلاش کردی، اما دستمزدت را نداند! شنیدم ایرنا با تو چه کرد!
زرگر جان؛ تو تنها نمی‌مانی، تو را می‌سپارم به دل‌های خسته. تو را می‌سپارم به رویای فردا. برو عزیزم، خدا پُشت و پناهت.
رفیق؛ هوا اینجا بسیار بد است، خدا را شکر که رفتی پیش خدا. اگر چشمه‌ی واژه، از غم نخشکد؛ اگر روزگار این قلم را نگیرد، فریادت می‌شوم. تو سبز رفتی و ما زرد ماندیم، خداحافظ ای منصور همیشه.
منصور زرگر از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۴۰۱ به عنوان رابط خبر نقش مهمی در پوشش وقایع و رویدادهای کهگیلویه و بویراحمد داشت.
او سال ۱۳۵۸ در شهر یاسوج دیده به جهان گشود و بخش عمده ای از زندگی خود را در این شهر سپری کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این خبرنگار عزیز فردا دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در آرامستان روستای کریک ( جنب امامزاده شاه عسکر (ع)) برگزار می‌شود.
پایگاه خبری کبنانیوز، درگذشت این فعال با اخلاق رسانه‌ای را به خانواده و جامعه رسانه‌ای استان، تسلیت و برای خانواده محترم وی، بازماندگان و دوستانش، صبر و سلامتی مسئلت دارد.

بشتر بخوانید:

خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی به کما رفت




 


کد مطلب: 462863

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462863/خداحافظ-منصور-سبز-رفتی-زرد-ماندیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1