کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تاکتیک راستا برای فرار رو به جلو / در یک حرکت غافلگیرانه معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد!

26 ارديبهشت 1402 ساعت 21:56

طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد در چند ماه اخیر با انتقادات زیادی مواجه شد، بطوری که رئیس جمهوری در ماه گذشته در جلسه رسمی از وضعیت این طرح در استان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت شد، پس از آن هر مسوول کشوری که به استان امده از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرده است. هرچند که در یاسوج مشکل نبود زمین موجب توقف کار شد، با این حال مسکن ملی در برخی شهرهای دیگر نیز مشکل زیرساخت دارند و برخی مسوولان با قوانین موجود در این طرح آشنا نبوده اند، متولی این طرح اداره کل مسکن و شهرسازی و شخص محمد راستا است.


طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد در چند ماه اخیر با انتقادات زیادی مواجه شد، بطوری که رئیس جمهوری در ماه گذشته در جلسه رسمی از وضعیت این طرح در استان انتقاد کرد و خواستار برکناری مدیران کم کار شد، پس از آن هر مسوول کشوری که به استان امده از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرده است. هرچند که در یاسوج مشکل نبود زمین موجب توقف کار شد، با این حال مسکن ملی در برخی شهرهای دیگر نیز مشکل زیرساخت دارند و برخی مسوولان با قوانین موجود در این طرح آشنا نبوده اند، متولی این طرح اداره کل مسکن و شهرسازی و شخص محمد راستا است. در آخرین جلسه مربوط به نهضت ملی مسکن راستا گفت که هیچ کدام از پروژه های نهضت ملی مسکن زیرساخت های لازم برق و آب و ... را ندارند. مسوول این کم کاری ها خود راستا است یا معاون وی؟
به گزارش کبنانیوز، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از سمت خود عزل و در یک اقدام غافلگیرکننده عبدالصاحب عزیزی جایگزین وی شد.
علی کاظم بدخشان نژاد در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز گفت: این تصور وجود دارد که به دلیل کم کاری من را عزل کرده اند، با این حال تمام پروژه های گچساران و دهدشت و ... را بعد از برج 7 و 8، بعد از انتصاب بنده قرارداد بسته شده است.
بدخشان نژاد با اشاره به اینکه برج 6 منصوب شدم، اظهار کرد: فقط یک پروژه یاسوج قبل از من قرارداد بسته شده بود، همه مدارک و مستندات درخصوص قراردادها وجود دارد.
وی گفت: تمام توانم را گذاشتم و شبانه روز کار کردم، آقای راستا و هر کسی که من را عزل کرده بیاید و بگوید که چرا من را عزل کرده اند.
بدخشان نژاد افزود: بعد از اینکه رئیس جمهور در جلسه از مسوولان استان انتقاد کرد، آقای راستا و دیگران پای کار آمدند، قبل از آن هیچ خبری نبود، با این وضعیتی که الان وجود دارد تا چند ماه آینده کار نهضت ملی مسکن متوقف خواهد شد.
وی گفت: بعد از انتصاب من، هیچ امکاناتی از سیستم کامپیوتر گرفته تا ماشین در اختیار من نگذاشتند.
بدخشان نژاد افزود: دلیل عزل من را بگویند، بگویند آیا من کم کاری کرده ام؟ آیا من تخلفی کرده ام؟ چه کاری کرده ام، دلیل عزل را بگویند تا من با مستندات و مدارک با آنها حرف بزنم و برای آنها دلیل و مدرک بیاورم.
به گزارش کبنا، عبدالصاحب عزیزی جایگزین علی کاظم بدخشان شد.


کد مطلب: 462402

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462402/تاکتیک-راستا-فرار-رو-جلو-یک-حرکت-غافلگیرانه-معاون-مسکن-راه-شهرسازی-کهگیلویه-بویراحمد-عزل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1