کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد / سیدطاهر رفت؛ عسکری آمد / شبکه معیوب بهداشت گچساران درمان می شود؟

22 ارديبهشت 1402 ساعت 10:51

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب شد.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب شد.
به گزارش کبنانیوز، طی حکمی از سوی سعید جاویدان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حسین عسکری به‌عنوان سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب شد.
پیش از این سید طاهر حسینی به عنوان مدیر این شبکه مشغول به فعالیت بود، حسینی دو دوره نیز رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران بود.
حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی، جایگزین رضایی مدیر اول دوره نمایندگی سید ناصر حسینی شد که مدت کوتاهی در شبکه حضور داشت، با وجود انتقاداتی که در درون شبکه از رضایی می شد، اما انتقادات از سید طاهر حسینی مدیر دوم شبکه عمومی و مردمی و بخاطر ضعف سیستم بود، سیدطاهر حسینی راه و رسم ارتباط با سیاسیون و حفظ میز مدیریتی اش را بیشتر از رضایی بلد بود، با این حال حواشی زیادی را نیز در دوره مدیریتی اش از سر گذراند. با این اوصاف به نظر می آید آهنگ تغییرات دولت و انتقادات رئیسی به شبکه بهداشت و درمان گچساران رسیده و عسکری جوان جایگزین حسینی شد. حالا باید دید عسکری که از شبکه بهداشت و درمان باشت به گچساران کوچ کرده، می تواند در داخل و بیرون شبکه تعادل و توازنی ایجاد کند و مردم از سیستم بهداشت و درمان راضی باشند یا خیر؟ در چند سال اخیر، بهداشت و درمان گچساران در وضعیت ضعیف و نامطلوبی قرار گرفت، از کار افتادن کلینیک مهر، همیشه خراب بودن و انتقادات وارده به تنها مرکز ام آر آی گچساران و دیگر حواشی و ضعف ها، نه تنها در کارنامه مدیران بهداشت و درمان گچساران، بلکه در  کارنامه مدیریتی نماینده شهرستان گچساران و باشت نیز قرار گرفته است.
هر چند که در سال انتخاباتی هستیم و قطعا نماینده یا کاندیداهایی که بخواهند در انتخابات اسفند 1402 برگ برنده داشته باشند باید برای شبکه بهداشت و درمان معیوب و با مشکلات بسیار شهرستان گچساران و باشت فکری کنند، اما به نظر می آید طلسم مشکلات این شبکه با مدیریت جدید و سیاسی کاری باز نمی شود.
 


کد مطلب: 462224

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462224/انتصاب-دانشگاه-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-سیدطاهر-رفت-عسکری-آمد-شبکه-معیوب-بهداشت-گچساران-درمان-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1