کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو پروژه اقتصادی باشت/ احمدزاده: به دنبال تکمیل چرخه تولید هستیم

9 ارديبهشت 1402 ساعت 2:26

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه  سفرش به شهرستان باشت از پروژه بزرگ اقتصادی 250 هزار قطعه‌ای مرغ خان‌احمد و کارخانه خوراک دام و طیور زردانه فدک این شهرستان بازدید کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه  سفرش به شهرستان باشت از پروژه بزرگ اقتصادی 250 هزار قطعه‌ای مرغ خان‌احمد و کارخانه خوراک دام و طیور زردانه فدک این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ ضمن بررسی مشکلات کارخانه خوراک دام و طیور زردانه قدک شهرستان باشت، در حاشیه این بازدید بر حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تاکید کرد و اظهار داشت: سیاست ما این است که چرخه تولید در استان را افزایش دهیم. 
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ دامداری و کشاورزی پتانسیل و قابلیت‌های منحصر به‌ فردی دارد و با توجه به اینکه بعضاً عشایر و دامداران ما از کمبود نهاده‌های دامی گلایه دارند، وجود کارخانه‌های خوراک دام و طیور ضرورت دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دولت در کنار سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و تولید کنندگان است.
وی افزود: ما به دنبال این هستیم که چرخه تولید در حوزه کشاورزی و دامداری را تکمیل کنیم تا مردم از ارزش افزوده این محصولات بهره‌‌مند شوند.
احمدزاده گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته یک مزرعه مرغ 250 هزار قطعه‌ای در باشت در حال آماده سازی است و همچنین یک کشتارگاه بزرگ با مدرن‌ترین تجهیزات در منطقه لیشتر که به عنوان بزرگترین کشتارگاه جنوب کشور شناخته می‌شود، نیز در حال احداث و در کنار این کشتارگاه سردخانه‌ای به ظرفیت هزار تن پیش بینی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آینده استان کهگیلویه و بویراحمد درخشان خواهد بود و مردم یقیناً روزهای خوب را خواهند دید. استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده در حوزه دام و طیور به یک صادر کننده تبدیل خواهد شد.










 


کد مطلب: 461687

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461687/بازدید-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-دو-پروژه-اقتصادی-باشت-احمدزاده-دنبال-تکمیل-چرخه-تولید-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1