کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار برگزار شد؛

آیین استقبال از قهرمان جهان در اداره کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد

4 ارديبهشت 1402 ساعت 22:07

با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آیین استقبال از قهرمان بیماران خاص و پیوند اعضای جهان برگزار شد.


با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آیین استقبال از قهرمان بیماران خاص و پیوند اعضای جهان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی استاندار، دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان، حقیقت پور معاون فرماندار شهرستان بویراحمد، روایی معاون دانشگاه علوم پزشکی، معاونین ورزش و جوانان استان، کارکنان، جامعه ورزش، سعیدی رئیس و سهرابی نایب رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان و خانواده قهرمان آرانیان، مراسم استقبال و تجلیل از فرزاد آرانیان دارنده چهار مدال طلا و نقره رقابت‌های جهانی بیماران خاص و پیوند اعضای جهان برگزار شد.
در این مراسم که صبح امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه 1402 و در محل اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد با اهدا لوح سپاس و هدایایی نقدی از فرزاد آرانیان قهرمان و ملی پوش استان در رقابتهای جهانی تجلیل و تقدیر شد.
فرزاد آرانیان عضو تیم ملی دو و میدانی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در رقابت‌های جهانی که به میزبانی کشور استرالیا برگزار شد، در ماده های پرتاب نیزه و وزنه به مقام اول و مدال طلا و در ماده های پرتاب توپ و پرتاب دیسک موفق به کسب دو نشان نقره این رقابتها شد.


کد مطلب: 461512

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461512/آیین-استقبال-قهرمان-جهان-اداره-کل-ورزش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1