کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان لنده:

گروه منتشرکننده تصاویر غیراخلاقی در شهرستان لنده دستگیر شد

3 ارديبهشت 1402 ساعت 16:32

فرمانده انتظامی لنده از متلاشی شدن گروه منتشرکننده مطالب غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.


فرمانده انتظامی لنده از متلاشی شدن گروه منتشرکننده مطالب غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، سرهنگ محمود عدالت پرور گفت: در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی و اعلام شکایت افرادی، مبنی بر خدشه دار شدن آبروی خانوادگی، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس فتا شهرستان لنده قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لنده افزود: متخلفان از سر کینه و کدورت‌های محلی برخی عکس ها و مطالب غیراخلاقی را در گروه‌های دوستانه بارگذاری کردند که به سرعت هم توسط کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده بود.
وی با بیان اینکه متهمان در شهرستان لنده دستگیر شدند تاکید کرد: علاوه بر متهمان، افرادی که به هر دلیلی اقدام به انتشار این مطالب کرده بودند نیز مجرم هستند و به زودی در دام پلیس می افتند.
عدالت پرور از این افراد خواست هر چه سریعتر مطالب را از حافظه گوشی تلفن همراه خود حذف و از انتشار آنها خوداری کنند؛ ضمن اینکه پلیس فتا در حال رصد افرادی است که تصاویر و این مطالب هنوز در گوشی آنها وجود دارد و باید توضیح دهند این مطالب را ازکجا دریافت کرده اند.
فرمانده انتظامی لنده ادامه داد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است و شهروندان مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با استفاده از سامانه www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، و یا با شماره تماس 096380 با ما در میان بگذارند.


کد مطلب: 461437

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461437/گروه-منتشرکننده-تصاویر-غیراخلاقی-شهرستان-لنده-دستگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1