کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری؛

۷۰ درصد نانوایی‌های کهگیلویه و بویراحمد عملکرد قابل قبولی دارند

30 فروردين 1402 ساعت 18:17

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای خبازی کیفیت نان را ارتقاء دهند.


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای خبازی کیفیت نان را ارتقاء دهند.
به گزارش کبنانیوز، حسن رضاپور در نشست کارگروه آرد و نان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد نانوایی‌ها عملکرد قابل قبولی دارند، گفت: متاسفانه شاهد تخلف تعداد کمی از واحدهای خبازی هستیم که عملکرد سایر واحدها را تحت تاثیر قرار دادند.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: طی سه ماه اخیر رشد بسیار خوبی در کیفیت نان را در شهرستان بویراحمد شاهدیم و انتظار می‌رود واحدهای سایر شهرستان‌ها نیز مانند بویراحمد کیفیت نان را ارتقاء دهند.
وی با اشاره به بازدید از واحدهای خبازی بر لزوم رعایت وظایف خبازی‌ها تاکید کرد و گفت: یک واحد نانوایی را طی یک هفته سه بار بازدید کردیم و هر بار شاهد تخلف گرانفروشی این واحد بودیم که با چنین واحدهایی بدون ملاحظه برخورد می‌شود.
رضاپور عنوان کرد: واحدهای خبازی شهرستان کهگیلویه تا زمانی که بهداشت، تخصیص آرد و شفافیت را مدنظر قرار ندهند هیچ مجوز و تغییر موافقت‌نامه‌ای صورت نخواهد گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه در بازرسی‌ها حرمت و شان نانواداران حفظ شود، گفت: به پاس قدردانی از زحمات خبازی‌ها روزی را به نام آنها نام‌گذاری و واحدهای شاخص تجلیل می‌شوند که در گذشته این مهم صورت گرفته است.
رضاپور با بیان اینکه حساب اغلب واحدهای خبازی نزد بانک سپه است، گفت: بانک سپه تسهیلات مورد نیاز برای تعویض و تعمیر دستگاه‌های خبازی را در اختیار نانواداران قرار دهد.
وی بر بازدید اداره استاندارد بر واحدهای خبازی و احصاء مشکلات آنها تاکید کرد.
 در پایان جمعی از نانواداران به بیان مشکلات خود پرداختند.


کد مطلب: 461287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461287/۷۰-درصد-نانوایی-های-کهگیلویه-بویراحمد-عملکرد-قابل-قبولی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1