کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد؛

دستگیری سارقان محتویات درون خودرو با 16 فقره سرقت در گچساران

30 فروردين 1402 ساعت 11:35

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.


 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، سرهنگ ارسلان خادمیان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان گچساران، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی ۲ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گچساران شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و به‌همراه مقداری وسایل سرقتی به یگان انتظامی انتقال دادند.
سرهنگ خادمیان خاطرنشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردیدند.
سرهنگ خادمیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.


کد مطلب: 461263

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461263/دستگیری-سارقان-محتویات-درون-خودرو-16-فقره-سرقت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1