کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مشکلات طرح نهضت ملی مسکن احصا و به تیم بازرسی وزرات کشور و وزارت راه و شهرسازی گزارش داده شود / ۱۳ هزار واحد مسکونی در حال احداث داریم

25 فروردين 1402 ساعت 0:19

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهد استان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰ هزار واحد بوده اما در حال حاضر ۱۳ هزار واحد یا در حال احداث بوده یا عملیات ساخت آن در دست انجام است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهد استان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۰ هزار واحد بوده اما در حال حاضر ۱۳ هزار واحد یا در حال احداث بوده یا عملیات ساخت آن در دست انجام است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده روز پنجشنبه ( 24 فروردین ماه 1402) در نشست شورای مسکن که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه استان در طرح نهضت ملی مسکن باید ارتقا یابد لذا راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و حوزه عمرانی استانداری شاخص‌های رتبه‌بندی طرح نهضت ملی مسکن را احصا کنند.
وی با بیان اینکه موضوع مسکن در دولت سیزدهم بسیار مهم و حیاتی است، افزود: نباید در خصوص وضعیت مسکن ملی سهل انگاری شود بلکه همه دستگاه‌ها به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم بازرسی وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برای بررسی عملکرد استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن به دستور رئیس جمهور خبر داد و ادامه داد: مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان خصوصاً یاسوج احصا و به این تیم گزارش داده شود، ضمن اینکه روند احداث واحد‌های خود مالکیتی شتاب بیشتری بگیرد.
احمدزاده با اشاره به اینکه اراضی دولتی هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند، گفت: زمین‌هایی که قابلیت واگذاری برای احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج را دارند مشخص شوند.
وی عنوان کرد: با هماهنگی با جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی درجه سوم و چهارم برای احداث شهرک‌های جدید و توسعه شهر‌های استان شناسایی شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بانک‌ها در سال جدید همکاری و مساعدت بیشتری در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند تا این طرح هر چه سریعتر به نتیجه برسد.


کد مطلب: 461008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461008/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مشکلات-طرح-نهضت-ملی-مسکن-احصا-تیم-بازرسی-وزرات-کشور-وزارت-راه-شهرسازی-گزارش-داده-شود-۱۳-هزار-واحد-مسکونی-حال-احداث-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1