کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد؛

توقیف 9 خودرو حامل کالای قاچاق در گچساران

22 فروردين 1402 ساعت 11:53

فرمانده انتظامی گچساران گفت: 9 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل شد.


فرمانده انتظامی گچساران گفت: 9 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل شد.
به گزارش کبنانیوز، سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: ماموران پلیس آگاهی گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند.
خادمیان اظهار کرد: ماموران هنگام انجام ایست و بازرسی به ۹ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شامل 3 دستگاه خودروی سمند، ۲ دستگاه سمند، ۵ دستگاه پژو ۴۰۵ ، ۲ دستگاه پژو پارس، یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
وی تصریح کرد، ماموران در بازرسی از این خودرو ها ٢ هزار عدد انواع مواد خوراکی، یکهزارو عدد لوازم آشپزخانه، هفت دستگاه کولر گازی و ۱۰ هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و....کشف و ضبط نمودند.
فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متخلفان دستگیر شده به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
وی گفت: مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت های پلیس گچساران است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

خادمیان تصریح کرد:گچساران به دلیل قرار گرفتن در مسیر بنادر جنوبی به مرکز کشور از موقعیت خاصی برخوردار است اما با تلاش شبانه روزی ماموران مبارزه با قاچاق کالا این مسیر برای قاچاقچیان کالا ناامن است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


کد مطلب: 460896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460896/توقیف-9-خودرو-حامل-کالای-قاچاق-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1