کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

زمین بازارچه صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد

15 فروردين 1402 ساعت 12:19

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف زمین برای ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی مرکز استان خبرداد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف زمین برای ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی مرکز استان خبرداد.
به گزارش کبنانیوز، سعید طالبی پور عصر امروز اظهار کرد: با دستور معاون عمرانی استاندار و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج زمین مورد نیاز ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی یاسوج مشخص شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل امور بانوان استانداری، فرماندار شهرستان بویراحمد، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از محل ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی بازدید شد و به زودی طرح و معماری این بازارچه جهت اجرا پروژه توسط این اداره‌کل تدوین می شود.
طالبی پور با اشاره به ظرفیت های تولید صنایع دستی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی یک نیاز ضروری برای رونق تولید در این حوزه است.
او ادامه داد: با ایجاد این بازارچه زمینه اشتغال‌زایی خوبی برای هنرمندان صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود.
گفتنی است؛ این بازارچه با پیگیری های مداوم عاطفه مدبرنژاد مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا مرحله تعیین زمین مورد نیاز پیش رفته است.


کد مطلب: 460608

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460608/زمین-بازارچه-صنایع-دستی-کهگیلویه-بویراحمد-تعیین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1