کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای تشدید نظارت های بهداشتی در ایام نوروز و ماه رمضان صورت گرفت :

بازدید رئیس سازمان جهادکشاورزی از کشتارگاه مرغ گچساران

5 فروردين 1402 ساعت 18:00

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کشتارگاه مرغ شهرستان گچساران بازدید کرد.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کشتارگاه مرغ شهرستان گچساران بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز، سید علی معتمدی پور ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شامگاه چهارم فروردین ماه 1402 با سفر به شهرستان گچساران ، در معیت دیهیمی خوب ، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولین این شهر از کشتارگاه صنعتی نسیم مرغ گچساران بازدید نمود.
وی در حاشیه این بازدید گفت: این سرکشی ها در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بر تهیه و توزیع کالا در ایام تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفته است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: فرایند کشتار تا توزیع مرغ شامل اخذ مجوز بهداشتی حمل توسط مرغدار، بررسی محموله‌ها تا کشتارگاه، تخلیه در محل کشتارگاه، نظارت های بهداشتی و شرعی بر تمام مراحل کشتار، بسته بندی و همچنین بارگیری مرغ استحصالی و در نهایت تأمین فراورده خام دامی سالم و توزیع همگی با نظارت کارشناسان ما در مجموعه خدوم دامپزشکی انجام می گیرد.
معتمدی پور با اشاره به اینکه در حال حاضر با کمبود مرغ گرم در بازار مواجه نیستیم تصریح کرد: بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ منجمد در این ایام به بازار تزریق شده و مجوز ۷۰۰ تن دیگر را اخذ کردیم که در صورت نیاز وارد بازار خواهیم کرد.
وی افزود: توزیع مرغ در تمام شهرستانها حتی در دورترین روستاها و مناطق محروم استان انجام شده است.
رییس سازمان چهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جهاد کشاورزی و مجموعه ادارات تابعه  در ایام‌ ابتدایی سال و تعطیلات نوروزی نیز به هیچ وجه تعطیل نبوده و از ۲۹ اسفند تاکنون گشت‌هایی در تمام شهرستان‌ها تعریف شده که بر قیمت محصولات کشاورزی از مرحله تولید، عرضه و مصرف در بازار نظارت دارند.
وی ضمن تمجید و تشکر از عملکرد حوزه دامپزشکی در تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت : تمام محصولات استحصالی از کشتارگاه های دام و طیور استان تحت نظارت های دامپزشکی بوده و شهروندان و میهمانان نوروزی با طیب خاطر می توانند از این محصولات استفاده نمایند.

 


کد مطلب: 460223

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460223/بازدید-رئیس-سازمان-جهادکشاورزی-کشتارگاه-مرغ-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1