تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۶۰۱۰۹
معاون راهداری استان:

۱۲۰ فقره رانش و ریزش در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد

۰
۱۲۰ فقره رانش و ریزش در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد
کبنا ؛معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از وقوع ۱۲۰ فقره ریزش و رانش سنگ در جاده های استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته شاهد وقوع ۱۲۰ فقره ریزش و رانش سنگ در جاده های استان بودیم اظهار کرد: در کمترین زمان ممکن مسیرها پاکسازی شد و هم اکنون همه جاده ها باز است.
محمد حسین پور افزود: با توجه به احتمال ریزش لحظه‌ای سنگ به درون جاده، رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بتوانند خودروی خود را کنترل کنند.
وی افزود: هم اکنون شاهد بارش سنگین باران در بیشتر محور‌های ارتباطی استان هستیم و در محور مارگون و سپیدار به سمت جوخانه بارش برف وجود دارد.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حجم ترافیک در همه محور‌های استان بالاست و میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.
حسین پور عنوان کرد: هم اینک بیشترین حجم ترافیک در محور یاسوج به اصفهان و یاسوج به بابامیدان است.
جانشین پلیس راه استان نیز در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به آغاز موج دوم سفرها و پیش بینی افزایش تردد و حجم تصادف ها ،ماموران پلیس راه استان با تخلفات حادثه ساز بدون اغماض برخورد قانونی کرده و خودروهای شوتی و حامل اتباع افغان را توقیف و به پارکینگ منتقل می کنند.
سرهنگ دانایار تصریح کرد: مطابق قانون ،خودروی رانندگانی که در حالت مستی و با مصرف داروهای روانگردان اقدام به رانندگی می‌کنند به پارکینگ منتقل و به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.
دانایار از رانندگان وسایط نقلیه خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، سفرهای ایمنی را پشت سر بگذارند و از بروز سوانح رانندگی در روزهای تعطیل و نوروزی جلوگیری کنند.
جانشین پلیس راه استان گفت: در چند روز اخیر بیشترین حجم تصادف منجر به فوت استان در جاده های یاسوج- شیراز ، کمربندی یاسوج و یاسوج به بابامیدان اتفاق افتاده است.
سرهنگ دانایار تصریح کرد که بیشترین سوانح رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرهای استان اتفاق افتاده است که وجود روستاهای زیاد، جاده‌های فرعی و تخطی از سرعت مطمئنه در ورودی شهرها موجب بروز این سوانح شده است.
وی از رانندگان خواست از هر گونه عجله و شتاب، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و خانواده تجربه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1