کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام علی خرامین به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402

2 فروردين 1402 ساعت 20:37

شیرعلی خرامین استاد دانشگاه در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.


شیرعلی خرامین استاد دانشگاه در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.
به گزارش کبنانیوز، این پیام به شرح زیر است:
به نام خدا یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ نوروز تجلی اوج زیبایی بینی، زیبایی اندیشی و زیبا گزینی ایرانیان، تفسیر آیه و یمیت و یحی است.
نوروز نماد عبور از سختی ها و رسیدن به آسانی هاست. پیام آور پشت سر نهادن سردی، سختی و رسیدن به زیبایی و سبزی است. نوروز فصل رقاصی شقایقهای زیبای بهاری و سر برآوردن چویل از زیر برف، و لب باز کردن شکوفه های خندان است. نوروز فصل شادی و شادمانی، فصل شستن چشمها و جور دیگر دیدن هاست. چه زیبا می توان نوشت و سرود همزمانی این روزهای زیبا را با بهار قرآن و روزهای مهمانی خدا.
مبارکباد بر ملت ایران ، مردمان نجیب سرزمین دلاورخیز کهگیلویه و بویراحمد، ویژه سرزمین چهارفصل و رویایی بویراحمد بزرگ (شهرستانهای بویر احمد ، دنا و مارگون) این عید باستانی، این سال نو و این مهمانی مقدس را. سال ۱۴۰۱ را باید سال عظمت ملت ایران در تحمل رنج طاقت فرسای فشارهای اقتصادی و سال ۱۴۰۲ را باید سال انتظار از مسئولین به فرمایش مقام معظم رهبری برای کنترل تورم دانست.
در سال گذشته مردم امتحان خود را به خوبی پس دادند و امسال نوبت مسوولین خواهد بود برای همه مردمان سرزمینم سالی پر از عزت، پیشرفت و سربلندی آرزومندم.


کد مطلب: 460106

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460106/پیام-علی-خرامین-مناسبت-فرارسیدن-نوروز-1402

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1