تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۶۰۰۰۳
گلایه تنـد دهیار راهمالی کبگیان از شرکت ایرانسل؛

جوادی: مردم راهمالی از خاصیت دکل ایرانسل فقط اسکلتش را می‌بینند / اگر دردمان را به کوههایمان هم بگوئیم فرو می ریزند

۳
۴
جوادی: مردم راهمالی از خاصیت دکل ایرانسل فقط اسکلتش را می‌بینند /  اگر دردمان را به کوههایمان هم بگوئیم فرو می ریزند
کبنا ؛ الله بخش جوادی دهیار روستای راهمالی کبگیان با ۱۶سال سابقه دهیاری هر سه هفته یکبار یکی از مشکلات روستای فوق الذکر را در رسانه، و یا خبرگزاریها پیگیری می کند که اینبار نوبت به نواقص و نواسانات توأمانِ شرکت ایرانسل در روستای خود پرداخته است.
جوادی که از بسیجیان فعال برنامه های فرهنگی پاسداشت ارزشهای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس، و فرماندهی پایگاه شهید پاشی روستای راهمالی را نیز برعهده دارد درباره مشکلات دکل ایرانسل در روستای خود می گوید: الحمدولله به میمنت خدمات واسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی دورترین پاره ده تا مرکز استان از اکثر امکانات رفاهی برخوردارند فلذا فی الحال تبیین خدمات نظام در هر موقعیت و مجامعی یک جهاد اکبر است، ولی ما مردم راهمالی که اولین شهید کبگیان را تقدیم انقلاب کردیم اگر دردمان را به کوههایمان هم بگوئیم فرو می ریزند.
وی با اشاره به مشکلات آنتن دهی اپراتور ایرانسل در روستای راهمالی افزود: مردم از دست شرکت ایرانسل عاصی شده اند و قریب به چند هزار سیمکارتشان را در گوشه خانه انداخته اند و نمی دانند چکار کنند.
دهیار روستای راهمالی تصریح کرد: وقتی دولت در خدمات دهی کار را دست افراد یا پیمانکاران آماتور دهد، طبعا مشکلات بعدی مانند عدم آنتن دهی امروزی ایرانسل بوجود می آید، زیرا که هیچوقت آدم عاقل نمی آید دارائیش را در نقطه کور به امیدهای واهی رها کند.
جوادی خطاب به مدیرکل فناوری اطلاعات استان افزود: ما که کارشناس نیستیم اما دیدیم و تجربه کردیم، وقتی شرکت ایرانسل بعد از مدتها درخواست مردم، پیگیری دهیار و شورا، با کارشناسی نمادین صرفاََ برای راحتی کارشان دقیقا دکل ایرانسل را جایی نصب می کنند که قبلا دکل رادیو تلویزیون بوده و در نقطه کور امنیتی روستا با حذف "نگهبان " براحتی طعمه سارقین می شود گناه کیست ؟.
وی ادامه داد: انصافاََ شما مخاطبین خبر، برای قاضی، اولا جای تعجب است شرکت ایرانسل این همه مکان خوب نزدیک به روستا که امنیت بیشتری دارند رها کند و جایی نا امنی برود، دوماََ اینکه به مردم می گویند برایمان نفعی ندارد و صرفا با جولان تبلیغاتی بفکر درآمد هستند تا خدمت، در ثانی واقعا اگر قصدتان تبلیغات نیست، پس چرا بنام خدمات مردم را بازی می‌دهید که الان برای آنتن دهی تلفن همراهشان باید به کوهپایه ها بروند و از خاصیت دکل ایرانسل فقط اسکلت آهنیش را تماشا کنند؟
وی در پایان خاطرنشان کرد: عصر، عصرِ ارتباطات و مردم توقعاتشان برابری خدمات است، فلذا همین‌جا از مدیرکل محترم فناوری ارتباطات استان شخصاََ دعوت می کنم تا به روستای راهمالی تشریف بیاورد و از نزدیک واقعیات را ببیند و بعنوان یک مدیر در تراز انقلاب به مطالبه عمومی این مردم پاسخ داده و تکلیفشان را مشخص کند.

٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭
خـبرنگار: اسماعیل رسامـ
روابط عمومی بخشداری کبگیان
نام شما

آدرس ايميل شما

خ
Iran, Islamic Republic of
سلام دیدگاه‌های مردم را به نمایش بگذار همه دیدگاههارا
ص
Iran, Islamic Republic of
راست میگه دیدگاه‌ها را به نمایش بگذار
شهلا
Iran, Islamic Republic of
ده ما از ان زمان دزد نداشت
که دگر کدخدا زنده نبود
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1