تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۵۹۹۲۴
مدیرعامل شرکت پست پیشگامان خبر داد؛

سامانه بازرگام آماده خدمات‌دهی رایگان به شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان / افزایش توزیع اقلام اساسی (+ جزئیات)

۲
سامانه بازرگام آماده خدمات‌دهی رایگان به شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان / افزایش توزیع اقلام اساسی (+ جزئیات)
کبنا ؛
لعل زاری مدیرعامل شرکت پست پیشگامان یاسوج: سامانه بازرگام با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، مبادرت به توزیع اقلام اساسی مردم از قبیل گوشت، مرغ، روغن، تخم مرغ، شکر و ... خواهد کرد.
به گزارش کبنا، سامانه بازرگام با هدف خدمات‌رسانی به مردم و به‌منظور توزیع کالا‌های اساسی و با هدف نظارت بر نحوه توزیع، جلوگیری از گرانفروشی و حذف واسطه‌ها در عرضه اقلام اساسی مردم، طی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مبادرت به وجود آمده است.
گفتنی است که در سایت بازرگام علاوه بر عرضه اقلام تنظیم بازار دولتی، انواع میوه‌جات، صیفی‌جات، خشک‌بار، نوشیدنی‌ها، اقلام سوپرمارکنی و حتی ماسک به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.
بازرگام یک سایت خرده‌فروشی آنلاین همانند دیگر وب‌سایت‌های فروشگاهی آنلاینی است که سراغ داریم. شهروندان باید در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و اقلام مورد نیاز خود را انتخاب و آنلاین پرداخت کنند. اقلام خریداری شده حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به دست شهروندان خواهد رسید. البته، قابلیت انتخاب بازه زمانی تحویل کالا را هم وجود دارد.
مالکیت سامانه بازرگام در کهگیلویه و بویراحمد بر عهده شرکت پست پیشگامان است. سلیمان لعل‌زاری مدیرعامل شرکت پست پیشگامان در کهگیلویه و بویراحمد است. لعل‌زاری به عنوان یکی از جوانان همسو با دولت سیزدهم که سال‌ها سابقه حضور در خارج از استان را دارد، به منظور راه‌اندازی سامانه بازرگام وارد یاسوج شد. هر چند برخی ناکارآمدی‌ها در خصوص معرفی این سامانه صورت گرفته بود، اما بخش عظیمی از بار معرفی سامانه بارزگام به شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی را لعل‌زاری خود به تنهایی به دوش کشید. تعاملات گسترده او با مردم و حضور مداوم و بازرسی‌هایش در نهایت بازرگام را به دل مردم برد.
با وجود اینکه بازرگام تنها در یاسوج و بهمئی خدمات ارائه می‌داد، اما در حال حاضر گستردگی آن به شهرستان‌های دهدشت و گچساران نیز کشیده شده است.

لعل زاری در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار داشت: بازرگام همچون گذشته در حال خدمات دهی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ادامه داد: تمام سفارشات مردمی روزانه طی سه بازه زمانی متفاوت به صورت رایگان درب منزل متقاضیان توزیع خواهد شد.
لعل زاری اظهار داشت: در حال حاضر برخی از اقلام همچون گوشت تنظیم بازاری، مرغ منجمد دولتی، و برنج دولتی در این سامانه موجود است؛ اما از پنجم فروردین، شکر هم اضافه می‌شود.
وی ادامه داد: از فردا صبح هم هشت قلم روغن به قیمت کارخانه به سامانه اضافه خواهد شد.
مدیرعامل پست پیشگامان یاسوج با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به ایام عید و شروع ماه مبارک رمضان سعی کردیم تعداد اقلام دولتی را در این سامانه افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: مردم با نصب سامانه بازرگام می‌توانند در این برنامه ثبت نام و سفارشات مورد نظر خود را ثبت، هزینه را پرداخت و در نهایت بازه زمانی دریافت کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
گفتنی است بازرگام به عنوان یک اپلیکیشن می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه رفت و آمد برای خرید و جلوگیری از صف‌های طولانیِ خرید می‌شود.
یکی از مهمترین چالش‌های این سامانه در کهگیلویه و بویراحمد عدم همکاری دستگاه‌های مربوطه در معرفی این سامانه به مردم بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1