کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

سهمیه استخدامی شرکت نفت گچساران کجاها خورده می شود که در آزمون استخدامی فقط 12 نفر سهمیه دارد؟

18 اسفند 1401 ساعت 17:53

در روزهای اخیر دفترچه آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ منتشر شد که نویدی برای مردم گچساران بود.


در روزهای اخیر دفترچه آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ منتشر شد که نویدی برای مردم گچساران بود.
به گزارش کبنانیوز، در استخدامی اخیر بیش از 3 هزار نیرو در مناطق مختلف شرکت های تابعه وزارت نفت استخدام می شوند، در حالی که سهم گچساران از این تعداد فقط 12 نفر است.
با وجود اینکه گچساران جزو چند منطقه اول در تولید نفت و گاز کشور است، این سهمیه پایین را دارد، به نظر می رسد سهمیه های گچساران در جایی غیر از آزمون های استخدامی و به طرق دیگری خرج می شود و جایی برای استخدامی مبتنی بر آزمون و عدالت محوری باقی نمی ماند.
مگر ممکن است که در طول سال عده زیادی بازنشسته شوند ولی کسی جایگزین آنها نشود، از طرف دیگر اخیرا نیز فعالیت ها و تولیدات شرکت نفت گچساران بیشتر از قبل شده، پس چه کسانی و از چه راه هایی وارد شرکت نفت می شوند که مردم با خبر نمی شوند؟
از طرف دیگر، در این آزمون استخدامی برای برخی استان ها از جمله هرمزگان سهمیه 100 درصد بومی درنظر گرفته شده، در حالی که برای شهر گچساران که از بیکاری در رنج است چنین سهمیه ای درنظر گرفته نشده است.
در فضای مجازی این آزمون مورد انتقادات زیادی واقع شده و از مسوولان استانی و شهرستانی خواسته شده که در قوانین آزمون تغییراتی ایجاد کنند تا استخدامی ها برای مردم گچساران که هوای آلوده ناشی از نفت و گاز را استشمام می کنند، حداقل فایده ای داشته باشد.
استخدامی شرکت نفت


کد مطلب: 459558

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459558/سهمیه-استخدامی-شرکت-نفت-گچساران-کجاها-خورده-می-شود-آزمون-فقط-12-نفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1