کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد:

صحبت‌های کیان دهراب‌پور در خصوص رئیس دانشگاه یاسوج صحت ندارد

14 اسفند 1401 ساعت 21:25

 کیان دهراب‌پور_مدیرکل سابق بیمه سلامت_ در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران که شب گذشته برگزار شد ادعا کرد بهادر کرمی با سفارش و رانت خواهر خود را در دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج استخدام کرده است.


 حواشی جلسه شب گذشته در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد و در آخرین اخبار ادعای کیان دهراب‌پور_ مدیرکل سابق بیمه سلامت در خصوص رئیس دانشگاه یاسوج تکذیب شد.
به گزارش کبنا، کیان دهراب‌پور_ مدیرکل سابق بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد_ در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران که شب گذشته برگزار شد، ادعا کرد؛ بهادر کرمی با سفارش و رانت خواهر خود را در دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج استخدام کرده است. در حالی‌ که در جلسه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خواهر بهادر کرمی_ رئیس دانشگاه یاسوج_ نبود بلکه برادرزاده ایشان بود.
بر اساس اطلاعاتی که به دست کبنا رسیده است؛ خانم «الف ک» در تاریخ تیرماه 1400 توسط شرکت‌دار به کار گرفته شد و بهادر کرمی در تاریخ 16 آبان 1401 به عنوان سرپرست دانشگاه یاسوج منصوب شد. همچنین طبق اطلاعات به دست آمده پدر خانم «الف ک دژکوه» جانباز شیمایی در کربلای پنج و پرونده ایثارگری در بنیاد شهید و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و با توجه به رزومه خود و سهمیه ایثارگری پدرشان به صورت شرکتی و توسط شرکت‌دار در دانشگاه علوم‌پزشکی به کار گرفته شد.


کد مطلب: 459363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459363/صحبت-های-کیان-دهراب-پور-خصوص-رئیس-دانشگاه-یاسوج-صحت-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1