کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چند هفته مانده به عید سال نو؛

گرانفروشی در گچساران / قیمت میوه درهم 50 هزار تومان!

12 اسفند 1401 ساعت 17:49

چند هفته مانده به عید سال نو قیمت میوه در گچساران دستخوش گرانی شده و مردم درخواست توجه بیشتر دستگاه‌های نظارتی را دارند.


چند هفته مانده به عید سال نو قیمت میوه در گچساران دستخوش گرانی شده و مردم درخواست توجه بیشتر دستگاه‌های نظارتی را دارند.
به گزارش کبنا، مشخص نیست گرانی میوه در گچساران از بالا رفتن قیمت دلار بالا می‌رود یا داستان چیز دیگری است.
در هفته اخیر با بالا رفتن قیمت دلار و رسیدن به کانال ۶۰ هزار تومان، بازار محصولات دیگر نیز ملتهب شده است، هر جایی که سری می‌زنید، می‌گویند قیمت‌های قبلی گذشته، گران شده! این حرف همه مغازه دار‌ها است.
در بازار میوه فروشی گچساران نیز قیمت‌ها سر به فلک کشیده و میوه‌ها با قیمت‌های ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
روز پنج شنبه بازار میوه فروش‌های گچساران خلوت‌تر از همیشه است و میوه‌ها گران‌تر از هر زمانی. میوه فروش‌ها میوه‌های درجه یک و درجه دو به صورت درهم به فروش می‌رسانند. میوه‌های درجه یک کیلویی ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان و بالاتر. میوه‌های درجه دو و قدیمی و مانده‌تر کیلویی ۳۰ هزار تومان.
یکی از شهروندان گچسارانی در این خصوص گفت: انصاف نیست که این میوه فروش‌ها بار میوه بیاورند با قیمت ارزان، بعد میوه‌ها را نگه می‌دارند تا پلاسیده شود بعد کیلویی ۳۰ هزار تومان بفروشند. میوه بیرون شهر کیلویی ۱۰ و ۱۵ هزار تومان است، شاید کسی ماشین نداشته باشد برود بیرون شهر، باید این میوه پلاسیده‌ها را بخرد؟
یکی دیگر از شهروندان گفت: بازرگانی هیچ نظارتی نمی‌کند و میوه هم گران است، دلار که گران می‌شود همه چیز در بازار گران می‌شود. اگر تحریم‌ها آزاد می‌شد دلار پایین می‌آمد قیمت‌ها در بازار هم بهتر می‌شد.
بازار گچساران چندی است که تحت تأثیر التهابات بازار دستخوش گرانی شده است و نیازمند است که مسوولان دستگاه‌های نظارتی از جمله ادارات جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی به درخواست‌های مردمی توجه بیشتری کنند.


کد مطلب: 459257

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459257/گرانفروشی-گچساران-قیمت-میوه-درهم-50-هزار-تومان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1