کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

معارفه رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد / برخی مدیران کل باید به 20 دقیقه وقت نماز احترام بگذارند / به امام زمان (عج) اینکه می‌گویند؛ انجام کار مردم از وقت اول نماز ارزش‌ بیشتری دارد دروغ است

9 اسفند 1401 ساعت 10:47

جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار این استان برگزار شد. در این جلسه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از خدمات علی شهابی‌نسب تقدیر شد.


جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار این استان برگزار شد. در این جلسه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از خدمات علی شهابی‌نسب تقدیر شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( سه شنبه 9 اسفند ماه 1401) شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم_ امام جمعه موقت یاسوج در ابتدای این جلسه نکات اخلاقی و اعتقادی را مطرح کرد و گفت: انسان‌های مومن نه به زبان بلکه باید در عمل و گفتار مطیع ذات الهی و پیرو ائمه اطهار باشند. 
وی بر ضرورت توجه به احکام الهی و سیره عملی ائمه اطهار تاکید کرد و افزود: برخی ایام شهادت بعضی ائمه اطهار را فراموش می‌کنند و باید بدانیم امام جواد (ع) همان امام حسین(ع) است و اگر زمان این دو ائمه اطهار تغییر می‌کرد، تکلیف همان تکلیف الهی بود. 
وی در ادامه با بیان اینکه مسوولیت‌ها و عناوین دنیوی زودگذر است، گفت: برای بنده سادات بودن احمدزاده برای من از استاندار بودنش اهمیت بیشتری دارد. این عناوین روزی تمام می‌شود، برای همه هم اینگونه است. اما سادات بودن و اسلامی و الهی رفتار کردن همیشگی است.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه برخی برای منافع‌شان دور مدیران می‌چرخند، گفت: بعضی امروز سنگ استاندار کهگیلویه و بویراحمد را به سینه می‌زنند اما بعد از رفتن ایشان از این مسوولیت به سمت دیگری می‌روند. رویه این افراد مناسب شأن انسان نیست.
حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم در ادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این را به من گفته‌اند که در اینجا بگویم، گفت: برخی مدیران کل باید به 20 دقیقه وقت نماز احترام بگذارند. کارمندان هر اداره باید وقت نماز، شرکت کنند. به امام زمان (عج) اینکه می‌گویند؛ انجام کار مردم از وقت اول نماز ارزش‌ بیشتری دارد دروغ است. نباید یه چیزهایی را جزو باور مردم قرار دهیم که در باورهای اعتقادی مسلمان نمی‌گنجد.


 


کد مطلب: 459110

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459110/معارفه-رییس-جدید-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-کهگیلویه-بویراحمد-برخی-مدیران-کل-باید-20-دقیقه-وقت-نماز-احترام-بگذارند-امام-زمان-عج-اینکه-می-گویند-انجام-کار-مردم-اول-ارزش-بیشتری-دروغ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1