کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

برای ساماندهی جوانان قطعاً باید راهبردی مشخص داشته باشیم

7 اسفند 1401 ساعت 16:23

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات جوانان نیازمند خلاقیت است و باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب تحرک و پویایی را در جوانان ایجاد کنیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات جوانان نیازمند خلاقیت است و باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب تحرک و پویایی را در جوانان ایجاد کنیم.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان تصریح کرد: برای ساماندهی جوانان قطعاً باید راهبردی مشخص داشته باشیم و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری نقش دستگاه‌ها را مشخص کنیم تا تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امور جوانان مشخص شده باشد.
وی با اشاره به معضلات پیش روی جوانان افزود: ایجاد اشتغال یکی از برنامه‌های مهمی است که باید مورد توجه مسئولان و متولیان باشد.
هاشمی مهر تصریح کرد: برنامه‌های جوانان اولویت دار و مهم است و باید با ارائه برنامه‌های مطالعاتی، علمی و میدانی زمینه موفقیت‌های بیشتری را برای آنان در حوزه‌های مختلف فراهم سازیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ادامه داد: برای عملیاتی کردن و اثرگذاری هرگونه تصمیم و برنامه‌ریزی در حوزه جوانان باید راهبرد داشته باشیم.
وی تأکید کرد: سند جامع جوانان فرصتی است تا براساس آن برای گره گشایی و رفع مشکلات جوانان سریعتر و مؤثرتر عمل کنیم.
هاشمی با تأکید براینکه برای رفع مشکلات جوانان همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشارکت داشته باشند افزود: توانمند‌سازی جوان با آموزش‌ها، مهارت‌آموزی، مشوق‌ها، معرفی مزیت‌ها و طرفیت‌های درون استان برای فرصت‌سازی اشتغال همراه باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر اینکه ازدواج جوانان دیگر مورد مهم که باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی به موضوع ازدواج جوانان ورود کرده و زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.
هاشمی‌مهر بیان کرد: پایان سال گذشته معاون امور جوانان وزارت ورزش در مصاحبه‌ای به رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات ازدواج اشاره کرد اما در پایان سال ۱۴۰۱ این استان رتبه برتر پرداخت تسهیلات ازدواج را گرفت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: با تلاش‌های حوزه ورزش و جوانان و تیم اقتصادی استان از مجموع ۱۲ هزار و ۲۷۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج به هشت هزار و ۲۱۸ نفر معادل ۶۶,۹ درصد تسهیلات پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به همه متقاضیان، تا پایان سال جاری تداوم داشته باشد.
هاشمی مهر تأکید کرد: مستندسازی اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌ها در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه جوانان در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هم گفت: در هفته ملی جوان از ۱۱ تا ۱۷ اسفند ماه ۲۵ برنامه برای جوانان استان تهیه و تدوین شده است.
عین‌الله دهقان بیان کرد: در این هفته جشنواره جوان برتر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی برگزار و جوان برتر انتخاب می‌شود.
 


کد مطلب: 459018

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459018/ساماندهی-جوانان-قطعا-باید-راهبردی-مشخص-داشته-باشیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1