کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در توئیتی؛

پیام مهم امیرعبداللهیان برای مردم/ آینده روشن است؛ بهترین‌ها فرا می‌رسد

5 اسفند 1401 ساعت 12:05

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در کربلای معلی حضور دارد در توئیتی نوشت: آینده روشن است و بهترین‌ها به لطف خدا و با کوشش همه ما، فرا می‌رسد.


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در کربلای معلی حضور دارد در توئیتی نوشت: آینده روشن است و بهترین‌ها به لطف خدا و با کوشش همه ما، فرا می‌رسد.
به گزارش کبنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که سه‌شنبه شب دوم اسفند ماه و در رأس هیأتی و در پاسخ به دعوت «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق و برای دومین بار پس از تصدی وزارت امور خارجه راهی بغداد شد در مدت حضورش در پایتخت عراق با مقامات عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد. وی شامگاه پنجشنبه به نجف و از آنجا به کربلای معلی رفت.
وزیر خارجه در همین خصوص در توئیتی نوشت: در شب میلاد امام‌ نور و رحمت، از جوار مرقد مطهر امام‌حسین و ابوالفضل‌ العباس (ع) برای همه ایرانیان عزیز در سرزمین مادری و در اقصی نقاط جهان دعا کرده و بهترین‌ها را آرزو کردم.
وی همچنین افزود: آینده روشن است و بهترین‌ها به لطف خدا و با کوشش همه ما، فرا می‌رسد.
امیرعبداللهیان در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با همتای عراقی و شرکت در نشست خبری مشترک با «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان، «فالح الفیاض» رئیس هیأت الحشدالشعبی، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق، «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضایی عراق، «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای عراق و دیگر مقامات و شخصیت‌های سیاسی ملاقات و به رایزنی پرداخت.
امیرعبداللهیان در نشست خبری با همتای عراقی گفت: ما از اینکه در مرحله جدید تشکیل دولت عراق شاهد تداوم حضور آقای فؤاد حسین به عنوان وزیر امور خارجه کشور دوست و برادر و همسایه خوب عراق هستیم بسیار خرسندیم. جمهوری اسلامی ایران از عراق متحد، آباد، قوی و مستقل همواره حمایت کرده است و ما همواره حمایت خودمان را از تصمیم دولت عراق و تصمیم ملت عراق برای تعیین سرنوشت خودشان اعلام کرده‌ایم... از نقش سازنده و موثر دولت عراق در تحولات منطقه‌ای همواره استقبال کرده‌ایم. ما از سیاست عراق در جهت گشایش و توسعه مناسبات با کشورهای منطقه و کشورهای عربی و جهان اسلام همواره استقبال کرده‌ایم و با نگاه مثبت به این مسئله مهم توجه داریم.


کد مطلب: 458911

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458911/پیام-مهم-امیرعبداللهیان-مردم-آینده-روشن-بهترین-ها-فرا-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1