کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

اولتیماتوم استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی تذکر معاون سیاسی

3 اسفند 1401 ساعت 11:44

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران، معاونین و کارکنان دستگاه‌های دولتی اولتیماتوم داد و تاکید کرد: هر کس از خودروهای دولتی سوء استفاده کند برخورد قانونی استفاده می‌شود و شخصاً برخورد خواهیم کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران، معاونین و کارکنان دستگاه‌های دولتی اولتیماتوم داد و تاکید کرد: هر کس از خودروهای دولتی سوء استفاده کند برخورد قانونی استفاده می‌شود و شخصاً برخورد خواهیم کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 3 اسفند ماه 1401) شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار این استان_ برگزار شد که در این نشست سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تذکر مهمی داد که واکنش تند استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در پی داشت.
هاشمی‌مهر گفت: در ساعاتی از روز به ویژه ساعات غیراداری خودروهای بیت‌المال در سطح شهر دیده می‌شود و مردم نسبت به این موضوع گلایه زیاد و تماس دارند.
وی ادامه داد: مردم گزارش‌های مبنی بر سوءاستفاده از خودروهای بیت‌المال داده‌اند. در یکی از خودروها خانمی بدون پوشش مناسب حضور داشت که زیبنده مسوولان و نظام نیست. من خواهش دارم که مدیران کنترل و نظارت کنند. این خودروها دست هر کسی که هست مدیران نظارت کنند. شایسته نیست.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد _ در ادامه صحبت‌های هاشمی‌مهر گفت: آقایان مدیر نظارت کنید و من یقین داریم که مدیران ما اینگونه نیستند و خانواده‌ها پوشش مناسب دارند.
وی افزود: خدا را شکر کنید و باید قدردان رسانه‌ها بود که همچنین گزارش و تصاویری که خانمی بدون پوشش مناسب در خودروهای دولتی حضور داشتند، منتشر نکرده‌اند.
استاندار گفت: اگر از این لحظه گزارش و تصویری به دست ما برسد که مدیری، معاونی و یا کارمندی از خودروهای دولتی سوء استفاده کرده یقین بدانید با او برخورد خواهیم کرد. شخصاً هم برخورد می‌کنم. زیبنده نیست همچنین کارهایی، آقایان مدیر حرف آقای هاشمی‌مهر را جدی بگیرند.
وی از مدیران حراست دستگاه‌های دولتی خواست که جلوی این کارها را بگیرند.
احمدزاده در پایان گفت: هیج کس حق ندارد از بیت المال سوء استفاده کند.
 


کد مطلب: 458826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458826/اولتیماتوم-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-پی-تذکر-معاون-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1