کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاونت بازرسی ونظارت صمت خبر داد:

گشت نظارتی ۱۵ تیم ویژه در بازار شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

2 اسفند 1401 ساعت 11:28

در راستای نظارت وکنترل بازار گشت مشترکی با حضور معاون بازرسی و بازرسان صمت، مدیرکل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی استان برگزار شد.


در راستای نظارت و کنترل بازار گشت مشترکی با حضور معاون بازرسی و بازرسان صمت، مدیرکل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی استان برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی صمت، معاون بازرسی ونظارت صمت استان گفت: در راستای نظارت بر بازار خصوصاً کالا‌های پرمصرف این ایام، طرح نظارتی ویژه‌ای تحت عنوان طرح نظارتی نوروز و ایام پایانی سال با حضور ۱۵ تیم ویژه بازرسی در سطح استان شروع شده است.
روح الله باقری فرد افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید، بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با هر واحد صنفی که حقوق مصرف‌کننده را رعایت ننماید به جد برخورد خواهد شد.
باقری فرد افزود: گشت‌های مشترکی را هم با دستگا‌های همکار نظارتی خواهیم داشت که همه بخش‌های استان را در بر خواهد گرفت همچنین بررسی شکایات مردمی استخراج شده از سامانه یکپارچه بازرسی و آیوین جزء اولویت‌های کاری حوزه بازرسی و نظارت بوده و همشهریان محترم می‌توانند شکایات صنفی خود را با سامانه ۱۲۴ گزارش تا به شکایات آن‌ها رسیدگی گردد.
 


کد مطلب: 458774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458774/گشت-نظارتی-۱۵-تیم-ویژه-بازار-شهرهای-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1