کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختلافات بالا گرفت؛

خط و نشان سیدناصر حسینی پور برای «کاهکش» و «اوجی» وزیر نفت

30 بهمن 1401 ساعت 19:58

سید ناصر حسینی پور عضو کمیسیون اصل 90 مجلس است در آخرین اظهار نظر خود گفته که وزیر نفت را به کمیسیون اصل 90 احضار می کند.


سید ناصر حسینی پور که عضو کمیسیون اصل 90 مجلس است در آخرین اظهار نظر خود گفته که وزیر نفت را به کمیسیون اصل 90 احضار می کند.
به گزارش کبنا، نماینده گچساران که یکبار از پشت تریبون و در حضور وزیر نفت مدیرعامل نفت گچساران را به باد انتقاد گرفت و موجب تغییرات اساسی در شرکت نفت گچساران شد، حالا در گفت و گو با رسانه ها از مدیرعامل نفت انتقاد کرده و پس از یکسال و اندی خواستار تغییرات در این شرکت شده است.
همزمان با رفتن صیدالی از مدیرعاملی نفت، بسیاری از افرادی که در گوشه ای به انتظار نشسته و بعد خود را به حسینی نزدیک کرده بودند از این تغییر منفعت زیادی بردند، چرا که مدیرعامل نفت از بیرون استان می آمد و این به مذاق عده ای از نیروهای کنونی خوش آمد.
اما غیر از افرادی که در این دوره وارد بدنه نفت شدند، بدنه اجتماعی مردم از این انتصاب رضایتی نداشتند، از ابتدا مشخص بود که کاهکش نیروی نماینده نیست و از اهواز دستور می گیرد، از طرفی کاهکش هم ارتباط اجتماعی خوبی با مردم و همینطور رسانه ها برقرار نکرد.
حالا سیدناصر حسینی این بار علنی تر از همیشه به کاهکش حمله کرده و وزیر نفت را بازخواست می کند.
حسینی پور در اعتراض خود عنوان کرده که انتظار هست نیروهای انقلابی و همسو با رئیسی در شرکت نفت حضور بیابند ولی این اتفاق نیفتاده است.
حسینی پور در گفت و گوی اخیر خود با کبنا نیز گفت: در حال حاضر افراد انقلابی در مجموعه شرکت نفت در انزوا به سر می برند، این افراد متعهد باید از این انزوا در بیایند، ما پیشنهاد دادیم و گفتیم این وضعیت مطلوبی نیست، اصلاح کنید.
حسینی پور افزود: در پتروشیمی نیز باید نیروهای بومی در اولویت باشند.

بیشتر بخوانید:
اختلاف سید ناصر با مدیرعامل نفت گچساران بر سر چیست؟ سیدناصر از کاهکش چه می خواهد که انجام نمی دهد؟/ آیا اقدامات سید ناصر در حوزه پتروشیمی گچساران کار ساز خواهد شد؟(+فیلم)


 


کد مطلب: 458681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458681/خط-نشان-سیدناصر-حسینی-پور-کاهکش-اوجی-وزیر-نفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1