کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کل دادگستری دنا

دادستان دنا: پوتین می‌پوشم و از دنا حفاظت می‌کنم

26 بهمن 1401 ساعت 10:40

پس از انتصابات جدید در حوزه قضایی شهرستان دنا، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، صبح امروز و همزمان با بیست و پنجمین روز از بهمن ماه 1401 با رئیس کل و دادستان شهرستان دنا دیدار و گفتگو کرد.


پس از انتصابات جدید در حوزه قضایی شهرستان دنا، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، صبح امروز و همزمان با بیست و پنجمین روز از بهمن ماه 1401 با رئیس کل و دادستان شهرستان دنا دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست دنا در حوزه‌های انسانی و طبیعی گفت: بیش از بیش به حمایت دستگاه قضا نیازمندیم.
جاودان خرد ضمن تشکر از حمایت‌های بی دریغ مسئولان قضایی از محیط زیست در ادوار گذشته گفت: محیط‌بانان بعنوان حافظان محیط زیست در خط مقدم پاسداری از طبیعت و ضابطین خاص دستگاه قضا این انتظار را دارند که با متخلفین زیست محیطی با جدیت و قاطعیت برخورد گردد.
 در ادامه این دیدار حبیب غلامی پور رئیس جدید دادگستری شهرستان دنا بر حفاظت از محیط زیست تأکید ویژه‌ای داشت و گفت: دنا بدلیل داشتن تنوع زیستی گیاهی و جانوری، نگین محیط زیست استان در بحث گردشگری است.

وی گفت: در حفاظت از محیط زیست با هیچکس مماشت ندارم و حفاظت از محیط زیست جزء اولویت‌های کاری دستگه قضا در این شهرستان است.
رئیس دادگستری دنا افزود: می‌دانم در بحث نیروی انسانی و تجهیزات حفاظتی کمبود‌هایی وجود دارد، اما آموزش نیرو‌های انسانی مطالبه‌ای است که باید مد نظر مسئولان محیط زیست قرار گیرد.
وی گفت: هرجا لازم باشد در پرونده‌های محیط زیستی ورود خواهم نمود و قاطعانه با متخلفین زیست محیطی برخورد می‌شود.
در ادامه این دیدار: سید هدایت افشین دادستان جدید شهرستان دنا بحث حفاظت و هراست از محیط زیست را اولویت پس از تأمین امنیت شهروندان دانست.
وی گفت: انتطار داریم محیط زیست از نگاه نظارتی حاکمیتی خود جدیدت بیشتری به خرج دهد و در بحث مبارزه و مدیریت پسماند، همه دستگا‌های متولی در قانون مدیریت پسماند را پای کار بیاورد.
دادستان دنا گفت: شخصاً پوتین می‌پوشم، ضمن نظارت بر کار محیط‌بانان از دنا حفاظت می‌کنم.

 


کد مطلب: 458470

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458470/دادستان-دنا-پوتین-می-پوشم-حفاظت-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1