کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از سالها چشم انتظاری اهالی فرهنگ،هنر و رسانه

کلنگ مجتمع فرهنگی هنری شهرستان لنده به زمین زده شد

25 بهمن 1401 ساعت 20:09

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد مجتمع فرهنگی هنری شهرستان لنده کلنگ زنی شد.


آیین کلنگ زنی مجمتع فرهنگی وهنری شهرستان لنده با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی ،معاونت سیاسی و امنیتی استاندار،فرماندار لنده،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی ،فرماندهی سپاه شهرستان،رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده،جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و با استقبال پر شور اهالی فرهنگ،هنر،رسانه وعلوم قرآنی شهرستان برگزار شد.

به گزارش کبنانیوز؛ در ابتدای این برنامه اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده اظهار داشت: پس از سالها تلاش و پیگیری ضمن خیر مقدم خداوند را شاکر وسپاسگزارم که دغدغه مهم و اساسی حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان با حمایت های فرماندار ،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی و منابع طبیعی به ثمر نشست.
در ادامه امین درخشان مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان در این برنامه اظهار داشت: پس از یک دهه تلاش و پیگیری بالاخره مشکل این پروژه برطرف شد.
وی با تقدیر از تلاشهای رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده از همکاری فرماندار شهرستان ،معاونت سیاسی استاندار و حضور نماینده مردم در مجلس تقدیر نمود.
درخشان اظهار داشت: امیدواریم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار جهت بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه توجه ویژه نمایند.

در پایان جلال دانش فرماندار شهرستان لنده با اظهار خوشحالی از برگزاری این آیین اظهار داشت: خوشحال و خرسندیم که یکی از مطالبات مهم حوزه فرهنگ و هنر شهرستان عملی شد و تمام تلاش بر این خواهد بود که بزودی از این پروژه بهره‌برداری شود.
لازم به ذکر است این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰متر مربع و زیر بنای ۲۳۰۰متر مربع در طبقه شامل سالن نمایش ،سینما،نگارخانه،پلاتو،سالن اجتماعات وسالن های متعدد دیگر بنا خواهد شد.


کد مطلب: 458441

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458441/کلنگ-مجتمع-فرهنگی-هنری-شهرستان-لنده-زمین-زده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1