کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی صادر شد

تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

23 بهمن 1401 ساعت 13:27

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پیامی از حضور کم نظیر، هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان بهمئی، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.


 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پیامی از حضور کم نظیر، هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان بهمئی، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
متن وی به شرح زیر است: 
بسم الله الرحمن الرحیم.
مردم دیار بهمئی در طول عمر انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مختلف و آزمون‌های سخت با کارنامه‌ای درخشان و افتخارآمیز در پیشگاه امامین انقلاب و شهدای گران‌قدر، موفق و سربلند حاضرشده‌اند و دشمنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند و امروز نیز چنین کردند.
حضور مقتدرانه و متعصبانه مردم بهمئی در راهپیمایی امسال نمود بارزی از حمایت همه جانبه ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است. انقلابی که بنیان آن را امام راحل (ره) نهاده و سپس به زعامت رهبر فرزانه انقلاب کمال و شکوفایی خود را جشن گرفته است.
ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و چشمگیر شما مردم شهید پرور و ولایی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال ١۴٠١ و به مناسبت خلق این حماسه بزرگ و بیاد ماندنی به مصداق حدیث شریف ” من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل ” از شما تقدیر و تشکر می‌نماییم و از خداوند متعال توفیق همه ملت شریف و بزرگوار ایران را در پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستاریم.
سرهنگ دوم مهدی غلامی نژاد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی


کد مطلب: 458342

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458342/تقدیر-تشکر-فرمانده-ناحیه-مقاومت-بسیج-بهمئی-حضور-مردم-راهپیمایی-۲۲-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1