کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد

پیام تبریک نماینده دهیاران شهرستان بهمئی به مناسبت دهه فجر و ۲۲ بهمن

22 بهمن 1401 ساعت 16:13

نماینده دهیاران شهرستان بهمئی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲بهمن پیام تبریکی را صادر کرد.


نماینده دهیاران شهرستان بهمئی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲بهمن پیام تبریکی را صادر کرد.
بسم‌الله الله الرحمن الرّحیم
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب / گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند / شیرمردی چو علی خامنه ای هست هنوز
گر امام شهدا نیست کنون در برمان / خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز
ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.
اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان  داخلی‌شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.
یقیناً ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با همان عزم و اعتقاد راسخ و باور انقلابی با حضور پرشور و گسترده در جشن‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی و پیوند و دلبستگی عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.
اینجانب سید یوسف فخرایی دهیار روستای سیدصفی به نیابت از دهیاران انقلابی و زحمت کش شهرستان بهمئی ،ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر نورانی انقلاب اسلامی  به رهبر عزیز و فرزانه  و عموم ملت ایران و اقشار مختلف، مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویر احمد  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران میهن عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
با احترام 
سید یوسف فخرایی نماینده دهیاران شهرستان بهمئی
و دهیار روستای سید صفی


کد مطلب: 458297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458297/پیام-تبریک-نماینده-دهیاران-شهرستان-بهمئی-مناسبت-دهه-فجر-۲۲-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1