کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل امور اجرایی زکات خبر داد:

جمع‌آوری بیش از دو هزارمیلیارد تومان زکات در کشور

21 بهمن 1401 ساعت 13:27

مدیرکل امور اجرایی زکات گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری بیش دو هزار میلیارد تومان زکات به دبیرخانه کمیته امداد کشور واصل شده است.


مدیرکل امور اجرایی زکات گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری بیش دو هزار میلیارد تومان زکات به دبیرخانه کمیته امداد کشور واصل شده است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام محمدطه میری در نخستین جشنواره زکات در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیات متعددی در قرآن کریم فریضه الهی زکات را در کنار نماز معرفی می‌کند و بیش از دو هزار روایت از ائمه اطهار(ع)، اهمیت فریضه زکات را مشخص کرده است.
وی ادامه داد: در دبیرخانه شورای مرکزی زکات بر آن شدیم که هر هفته در کشور چنین جلسه‌ای را با حضور اصحاب زکات و فضلا و فرهیختگان هر استان داشته باشیم تا بتوانیم در این نشست‌ها نسبت به احیای این سنت حسنه الهی اقدامات اساسی‌تری انجام دهیم.
مدیرکل امور اجرایی زکات اظهار کرد: به برکت برنامه‌ریزی‌ها و نشست‌های مستمر و مطلوب در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از دو هزار میلیارد تومان زکات مردم مومن در دبیرخانه زکات کشور ثبت و ضبط شده است.
وی تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد با همین هم فکری‌ها و نشست‌ها بتوانیم به این روایت ائمه که «اگر زکات در جامعه پرداخت شود دیگر فقیری نداریم» جامه عمل بپوشانیم.


کد مطلب: 458236

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458236/جمع-آوری-بیش-دو-هزارمیلیارد-تومان-زکات-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1