تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۵۸۱۹۶
در شهرستان کهگیلویه؛

المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۲
المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کبنا ؛المپیاد ورزشی مدارس استعداد‌های درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با حضور رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و مسئولان شهرستانی در سالن ورزشی شهید باهنر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، این دوره از مسابقات با حضور ۲۶۰ دانش‌آموز از ۳ شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می‌شود.  
فریدون فاطمی‌زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه _ در این مراسم افتتاحیه ضمن تبریک و گرامیداشت فجر چهل و چهارم شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و افزود: ما سلیمانی‌های فراوانی را از دست دادیم تا امروز به برکت خون آن‌ها احساس عزت، افتخار و آرامش کنیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
فاطمی‌زاده به نامگذاری المپیاد‌های ورزشی به نام شهید سپهبد سلیمانی اشاره کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهید سلیمانی نشان دهنده زنده بودن راهش است، راهی که تا ایجاد تمدن اسلامی استمرار خواهد داشت.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه بیان کرد: دانش‌آموزان مدارس استعداد‌های درخشان در ۴ رشته ورزشی تنیس روی میز، والیبال، فوتسال و شطرنج در دو رده آموزشی متوسطه اول و دوم به رقابت می‌پردازند.
عبدالرحمان چمن آرا _ رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد _ در این مراسم با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: روز نابودی ظلم و طلوع روشنایی مجدد اسلام بود.
چمن با اشاره به نامگذاری المپیاد‌های ورزشی به نام شهید سپهبد سلیمانی گفت:‌ایشان جز شاخصه‌های تاریخی و ماندگار در دنیا خواهد ماند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های تمام ساعتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد افزود: برای اولین بار در کشور در خانواده سمپاد المپاد‌های ورزشی جز برنامه‌هایی بود که باید وارد مدارس سمپاد می‌شد.  
رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان از ایجاد سلامتی جسمی و روحی، رفاقت و دوستی، رقابت ورزشی، تبادل فرهنگ و رسوم بومی هر شهرستان و اردوی تفریحی به عنوان خروجی این المپیاد ورزشی نام برد.
چمن بیان کرد: این مسابقات صبح امروز آغاز و تا پایان امروز نیز ادامه دارد و برندگان این رقابت‌ها نیز در پایان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
 













نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1