کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

بازدید بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری پاتاوه

20 بهمن 1401 ساعت 16:12

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری روستای ده شیخ پاتاوه از توابع شهرستان دنا بازدید کرد.


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری روستای ده شیخ پاتاوه از توابع شهرستان دنا بازدید کرد.
به گزارش کبنا، محمدمهدی صالحی به منظور بررسی مشکلات مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری روستای ده‌شیخ پاتاوه از این مجموعه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این طرح قرار گرفت.
وى افزود: طبق ارزیابی و نظارت میدانی بعمل آمده عمده مشکلات این مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری، عدم اخذ تسهیلات در راستای تبصره 18 قانون بودجه توسط بانک‌های استان و ترک فعل برخی مدیران در خصوص تولید و صادرات بوده که زمینه عدم توسعه طرح و عدم اشتغال زایی را فراهم کرده است.
صالحی ادامه داد: دستورات لازم برای رفع مشکلات موجود داده می‌شود که امید است با همکاری و همت مسئولان استانی مشکلات موجود برطرف شوند.
وی یادآورشد: مجتمع پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری روستای ده‎شیخ پاتاوه در زمینی به مساحت 14هکتار با ظرفیت 270 تن در سال احداث شده است و هم‌اکنون ظرفیت تولید آن 100تن در سال می‌باشد.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رونق و توسعه صنعت آبزی‌پروری استان با همکاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط محقق می‌شود، گفت: برای راه اندازی این مجتمع، عزمی جدی در بین مسئولان متولی باید وجود داشته باشد که طبق ارزیابی‌های به عمل آمده مشکلات در داخل استان با همت مسئولان قابل حل می‌باشد.
صالحى به همراه مدیرکل دیوان محاسبات استان، سربازرسان گروه‌های اقتصادی و زیربنایی، گروه زمین، منابع طبیعی و محیط زیست و مسئولان آب منطقه‌ای با هدف بررسی مشکلات مزرعه پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری در روستای ده شیخ پاتاوه از این طرح بازدید کردند و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.


کد مطلب: 458193

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458193/بازدید-بازرس-کل-کهگیلویه-بویراحمد-مزرعه-پرورش-ماهیان-خاویاری-پاتاوه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1