تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۵۸۱۸۲
فرماندار گچساران:

۶۶ طرح دهه فجر در گچساران افتتاح و یا کلنگ زنی شد

۰
۶۶ طرح دهه فجر در گچساران افتتاح و یا کلنگ زنی شد
کبنا ؛به مناسبت دهه فجر ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران با اعتبار‌ی بیش از ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.
روانبخش دیهیم خوب در حاشیه افتتاحیه طرح‌های عمران گچساران افزود: این تعداد طرح‌ها در زمینه برق، زیر ساخت روستایی، عمرانی شهری، آموزشی، مسکن، آب و... است.
وی بیان کرد: از این تعداد ۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از یکهزار و ۲۲۳ میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
دیهیم خوب ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۱۶ طرح عمرانی با اعتباری با بیش یکهزار و ۷۶۷ میلیارد ریال آغاز شد.
وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال چهار طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.
دیهیم خوب بیان کرد: طرح اجرای آسفالت گرم محرم امامزاده جعفر _ جهاد آباد به طول پنج کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، طرح احداث کانال حد فاصل مدرسه فراشبندی تا پل محلاتی در ۲ فاز با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به طول ۷۵۰ متر، طرح احداث گلخانه هیدروپونیک در سطح ۱۰ هکتار با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به نمایندگی از طرح‌های دهه فجر امسال گچساران کلنگ زنی شد.
وی اظهار کرد: طرح احداث پارک مسکن مهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، تکمیل بلوار شهید تاجگردون حد فاصل کوچه یازده شمالی کارکنان تا فلکه نرگسی به طول یکهزارو ۷۰۰ متر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، طرح احداث روستای شمس عرب به مساحت ۹۰۰ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال، طرح‌ایستگاه گازرسانی به پتروشیمی تأمین ۲۰۰ متر مکعب در ساعت گاز مورد نیاز پتروشیمی با اعتبار ٣٠٠ میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های افتتاحی گچساران در دهه فجر در این شهرستان است.
دیهیم خوب افزود: نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی میز خدمت و نشست‌های مردمی از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان بود.
فرماندار گچساران گفت: کم رنگ کردن هدف‌ها و آرمان‌های انقلاب و به فراموشی سپردن بنیانگذار انقلاب اسلامی از مهمترین دسیسه‌های دشمن در شرایط کنونی به شمار می‌رود اما دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام راحل است.
شهرستان ۱۵۶هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1