تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۵۸۱۲۱
در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

۷ کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه کشف شد/ دستگیری ۱۰۵ متهم

۰
۷ کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه کشف شد/ دستگیری ۱۰۵ متهم
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 105 نفر متهم و کشف انواع کالاهای قاچاق و ۷ کیلو گرم مواد مخدر در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد. 
​​​​​به گزارش کبنا، سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۶۲ دستگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف راکبان و رانندگان آنها از جمله نداشتن گواهینامه،  نداشتن مدارک شناسایی،  پلاک مخدوش،  ایجاد مزاحمت،  حرکات نمایشی،  ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال دادند.  
موسوی بیان داشت:  همچنین دراجرای این طرح  تعداد ۱۰۵ نفر متهم دستگیر که  تعداد ۱۳ نفر از آنها به جرم سرقت،  39 نفر از آنها به جرم مواد مخدر (معتاد)  و کشف ۷ کیلو و ۶۱۴ گرم انواع مواد مخدر،  ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر،  تعداد3 نفر به جرم مالی و اقتصادی،  تعداد ۷ نفر به جرم قاچاق کالا و ۳۷ نفر به جرم مابقی جرائم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید که از این تعداد دستگیرشدگان ۷۴ نفر از آنها سابقه دار بوده است. 
 این مقام ارشد انتظامی تسریع نمودند:  در ادامه این طرح ۱۰۲ حقه وافور،  400 عدد انواع قرص های روانگردان،  ۳۰ فقره کشف انواع سرقت،  ۴۰۰ لیتر نفت سفید غیر مجاز،  کشف کالاهای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 944  میلیون ریال،  2  قبضه سلاح شکاری و ۲۴۰ لیتر مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط گردید. 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1