کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

معارفه شهردار مادوان یا پولتیکی علیه «روشنفکر» / حضور آرام خرامین / جهانبخش: نخبگان از منظر سیاسی سنتی و امروزی حذف شدنی نیستند

18 بهمن 1401 ساعت 14:45

«مراسم معارفه شهردار جدید مادوان برگزار شد.» «داریوش جهانبخش به شهرداری برگشت!» «اعضای شورای اسلامی شهر مادوان بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً به گزینه داریوش جهانبخش رأی دادند.» «جهانبخش مورد تایید دستگاه‌های ذی صلاح و مجموعه وزارت کشور قرار گرفت.» اینها تنها گزاره‌های ساده و معمولی نیستند. اینها گزاره‌هایی هستند که در انتخابات «اسفند 1402» داغ و مهم می‌شوند.


«مراسم معارفه شهردار جدید مادوان برگزار شد.» «داریوش جهانبخش به شهرداری برگشت!» «اعضای شورای اسلامی شهر مادوان بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً به گزینه داریوش جهانبخش رأی دادند.» «جهانبخش مورد تایید دستگاه‌های ذی صلاح و مجموعه وزارت کشور قرار گرفت.» اینها تنها گزاره‌های ساده و معمولی نیستند. اینها گزاره‌هایی هستند که در انتخابات «اسفند 1402» داغ و مهم می‌شوند.
به گزارش کبنا، ساختمان آجری، طبقه سوم، سالن همایش‌ها و جلسات دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دقیقاً جایی که معارفه «داریوش جهانبخش» شهردار جدید مادوان برگزار شد. برای هر کسی که مهم نباشد، یقین بدانید برای «مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مهم است و معادلات و محاسبات زیادی را در اردوگاه روشنفکر به‌هم خواهد ریخت.
پولتیکی که امروز «داریوش جهانبخش» در طبقه سوم ساختمان دانشگاه آزاد یاسوج زد، پیام‌های معناداری را به آن‌ طرف‌تر مخابره خواهد کرد که من‌بعد این جلسه، مکان و اظهارات سخنران اصلی جلسه، مبدأ خیزش برای اسفند 1402 خواهد بود. پیراهن سبز «جهانبخش»، کت و شلوار سورمه‌ای او و به اصطلاح امروزها، «ست کردن» رنگ کت و شلوارش با «علی خرامین» که «آرام» در گوشه‌ای از جلسه معارفه شهردار کاردان «مادوان» نشسته بود، رازهای سر به مُهر دارد. باشد تا «به وقت اسفند.»
ترکیب شخصیت‌های حاضر در معارفه شهردار مادوان شاید همان «دست برتر» جهانبخش بود. اگر بخواهیم از حضور «کل فضل‌الله طالب‌خواه»، ولایتی، کمالی‌پناه، افراشته، پیام، جهان، قائمی، احمدی‌کیش و خیبری که همه از یاران دیروز روشنفکر بودند، به‌سادگی عبور کنیم، نمی‌توان از حضور علی خرامین در بین ترکیب جمعیتی حاضر در جلسه به همین سادگی عبور کرد. خرامین کت و شلوار سورمه‌ای راه‌راه با پیراهن سفیدی به تن داشت. او خیلی آرام نظاره‌گر این معارفه بود و آینده را در ذهن روانشناسانه‌اش ترسیم می‌کرد.  قرار گرفتن این افراد کنار هم زمین سیاست را برای روشنفکر تنگ خواهد کرد.  در این باره بعداً بیبشتر خواهیم نوشت.
به گزارش کبنا، جلسه معارفه شهردار جدید مادوان با حضور شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار بویراحمد_، مرادعلی پیوند_ معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری کهگیلویه بویراحمد_ بابکان_ مدیرکل امور شهری استانداری_ فرخان_ مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمع دیگری از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد.

در این جلسه با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر مادوان و حکم وزیر کشور، داریوش جهانبخش به عنوان شهردار مادوان معرفی شد.
داریوش جهانبخش_ شهردار جدید مادوان_ در آئین معارفه خود، با بیان اینکه در جهان‌‌بینی دو نوع هنر مدیریت داریم، اظهار داشت: هنر و یا مدیریتی که همزاد و همراه حقیقت است  ویژگی آن همدلی و همراهی با مردم است.
وی افزود: هنرمند و مدیر فرزند زبان و زمان ملت خویش و میدان‌دار خدمت، صداقت و شرافت هستند.
جهانبخش ادامه داد:  نخبگان و شایستگان محورند و با تدبیر و تجربه خویش مدیریت می‌کنند. همان‌هایی که رهبر ما فرمود؛ قلم نخبگان و فرزانگان کارآمدتر از گلوله‌هایی است که در دفاع مقدس شلیک شد.
شهردار مادوان گفت: مدیریتی که با حقیقت بیگانه است، مسیر آن ناراستی است. عوام‌فریبی و تنگ نظری است و حسادت از مشخصات این رویکرد و نخبه ستیزی چشم اسفندیار این مدیریت است.
جهانبخش اضافه کرد: در این مدیریت، اختلاف‌نظرها و اختلاف سلیقه‌ها به میدان جنگ تبدیل می‌شود وقتی انسان فرصت خدمت را به دست می‌آورد باید قدردان این فرصت باشد و نباید دین خود را فدای دنیای خویش بنماید. بلکه باید این فرصت را در جهت رضای خالق و خلق خدا بکار گیرد. البته خدا خودش جای حق نشسته و حقانیت افراد و شایستگان ما را به اثبات می‌رساند. نخبگان ما نه از منظر سیاسی سنتی و نه از منظر معادلات سیاسی امروزی حذف شدنی نیستند.


کد مطلب: 458110

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458110/معارفه-شهردار-مادوان-یا-پولتیکی-علیه-روشنفکر-حضور-آرام-خرامین-جهانبخش-نخبگان-منظر-سیاسی-سنتی-امروزی-حذف-شدنی-نیستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1