تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۵۸۰۶۷
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا خبر داد

۱۰ دستور رادان به فرماندهان انتظامی سراسر کشور/ برخورد با سارقان در اولویت اول

۰
۱۰ دستور رادان به فرماندهان انتظامی سراسر کشور
کبنا ؛معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا از ابلاغ دستورات ۱۰گانه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به فرماندهان انتظامی در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش کبنا، سردار سعید منتظرالمهدی در این باره گفت: فرمانده کل انتظامی کشور در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، معاونین و رؤسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور بر اقدامات لازم جهت روز‌های پیش رو تا پایان سال و اشراف اجتماعی و اطلاعاتی و آمادگی کامل نیرو‌ها برای اقدامات پلیسی لازم و خدمت‌رسانی مضاعف به مردمان خوب کشور تأکید و بر موارد مهمی اشاره کرد که بخشی از آنان در این مرحله در قالب دستورات "۱۰"گانه اعلام می‌شود:
۱-مردم از آمار سرقت در کشور ناراحت هستند لذا ضمن مطالبه از دستگاه‌های مسئول، اقدامات عاجل برای برخورد با سارقان و مالخر‌ها به عنوان عاملان مخل امنیت صورت و نتیجه اقدامات به مردم اعلام شود.
۲-لزوم به هنگام بودن، به روز بودن و آشنایی با فناوری‌های نوین و استفاده به موقع از تجهیزات هوشمند برای سرعت بخشی وتسهیل در ارائه خدمات پلیسی.
۳-بازنگری در نحوه جذب کارکنان، داوطلبان و علاقه‌مندانی که شرایط لازم را دارند، می‌بایست با اشتیاق دو چندان و باسرعت بیشتر، فرآیند جذبشان صورت پذیرد.
۴- اقدامات پلیسی می‌باید به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن انجام و از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت آنان استفاده شود.
۵- افزایش حدود ۲۰۰ درصدی اضافه‌کار یگان‌های عملیاتی در کلانتری‌ها در سراسر کشور و تأکید بر تأمین مسکن ملکی و سازمانی بیشتر از آنچه در برنامه مصوب برای آن مشخص شده است و همچنین توجه ویژه به منزلت و منقبت کارکنان و رفع مشکلات آنان.
۶-اتخاذ تمهیدات قانونیِ فوری برای تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها و استرداد به صاحبان خودرو.
۷- ایجاد ساز و کار لازم به منظور رسیدگی جدی و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، متوفیان و همچنین توجه ویژه به امورات بازنشستگان و اعضای وابسته فراجا و استفاده از ظرفیت‌های آنان.
۸- تأکید بر اصلاح روش‌ها در حوزه ترافیک شهری و جاده‌ای و مطالبه از مبادی قانونی در حوزه راه و همچنین اطلاع رسانیِ به موقع از طریق پیامک به مالکانِ خودرو‌های متخلف قبل از انتقال به پارکینک توسط پلیس راهور.
۹-تمرکز بیشتر بر ماموریت‌ها و سرعت بخشی و کیفی‌سازی امورات محوله و بازنگری در اصلاح برخی اقدامات پلیسی و تأکید بر بررسی‌های می‌دانی و گزارش‌گیری صحیح و راستی آزمایی موارد توسط بازرسی کل فراجا.
۱۰-اهتمام بر اقدامات حوزه اجتماعی و استفاده از پتانسیل‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و اقدامات ایجابی و همچنین تهیه پیوست رسانه‌ای برای تمامی ماموریت‌های پلیسی در ۳ مرحله «قبل؛ حین و بعد» از اتمام ماموریت.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1