کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد؛

انجام طرح تنظیم یک پارچه‌سازی شبکه معابر شهری یاسوج

16 بهمن 1401 ساعت 16:36

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: عوامل ترافیک‌زا در شهر یاسوج از سوی شهرداری و پلیس راهور تعریف شود تا در مورد آن در شورای ترافیک استان تصمیم‌گیری و برنامه ریزی صورت گیرد.


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: عوامل ترافیک‌زا در شهر یاسوج از سوی شهرداری و پلیس راهور تعریف شود تا در مورد آن در شورای ترافیک استان  تصمیم‌گیری و برنامه ریزی صورت گیرد.
به گزارش کبنا، عیسی شهامت در نشست شورای ترافیک استان با بیان اینکه وضعیت ترافیکی فعلی شهر یاسوج زیبنده نیست، گفت: در گذشته باید کارهایی انجام می‌شد تا به این وضعیت نمی‌رسیدیم اما کار آنچنانی صورت نگرفت و اکنون شاهد وضعیت ترافیکی در مرکز استان هستیم و باید چاره‌اندیشی شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طرح تنظیم یک پارچه شبکه معابر شهری از سوی شهرداری و با همکاری پلیس راهور مصوبه استانی گرفته است، هر چند این طرح موقت است و اساس زیربنایی ندارد.
وی بیان کرد: طرح اساسی جهت رفع مشکل ترافیک آن است که تمرکززدایی از مرکز شهر انجام شده و بار ترافیکی به معابر پیرامون انتقال داده شود.
شهامت بیان کرد: براساس طرح تنظیم یکپارچه شبکه معابر شهری حدود ۶۰ درصد انجام شده و ۴۰ درصد دیگر باید ایجاد ‌شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح کمک به روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در شهر یاسوج است.
وی با اشاره به معایب و محاسن این طرح گفت: پس از اجرای کامل این طرح که در آینده خواهد بود محاسن و معایب آن برطرف می‌شود.

 


کد مطلب: 458033

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458033/انجام-طرح-تنظیم-یک-پارچه-سازی-شبکه-معابر-شهری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1