کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی ویدئویی منتشر شد

دختر هاشمی رفسنجانی پدرش را شهید خواند / به اسم اسلام بر مردم ظلم می‌کنند! + فیلم

16 بهمن 1401 ساعت 16:33

ظاهرا فرزندان هاشمی بعد از فوت پدر بنا دارند برای زنده نگه داشتن یاد پدر و بالتبع جلوگیری از فراموشی خودشان در اذهان عمومی هر حرف بی پایه و حتی مضحکی را مطرح کنند.


ظاهرا فرزندان هاشمی بعد از فوت پدر بنا دارند برای زنده نگه داشتن یاد پدر و بالتبع جلوگیری از فراموشی خودشان در اذهان عمومی هر حرف بی پایه و حتی مضحکی را مطرح کنند.
به گزارش کبنا به نقل از جهان نیوز، فاطمه هاشمی، فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی در پیامی ویدئویی از عروج مظلومانه و ملکوتی پدرش گفت و او را شهید خواند!
او در این پیام ویدئویی اعلام می‌کند که چون سال گذشته مانع از خواندن دلنوشته اش خطاب به پدر در سالگرد فوتش نشده به مناسبت روز پدر این متن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.
هاشمی صحبت‌هایش را با «بسم رب الشهدا والصدیقین» آغاز کرد و در ادامه پدرش را شهید خواند!
دختر هاشمی همچنین مدعی شد که پدرش مردم و کشورش را فراموش نکرده و بر شرایط ناظر هست.
ظاهرا فرزندان هاشمی به ویژه محسن و فاطمه بعد از فوت پدر بنا دارند برای زنده نگه داشتن یاد پدر و بالتبع جلوگیری از فراموشی خودشان در اذهان عمومی هر حرف بی پایه و حتی مضحکی را مطرح کنند.
دو هفته پیش هم همین چهره در یک داستان به بهانه سالگرد فوت پدر 82 ساله‌اش گفته بود: «دوماه قبل از فوت هشدار ترور بابا را دریافت کردیم/ بابا گفت نگران نباش، به مادرت چیزی نگو/ چند بار به شمخانی گفتیم فوت بابا طبیعی نبوده!/ بعد از فوت بابا گاوصندوق دفتر را خالی کردند/ مطمئنیم وصیتنامه مفقود شده»!

فیلم اظهارات فاطمه هاشمی را در ادامه خواهید دید:
    
 


کد مطلب: 458032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458032/دختر-هاشمی-رفسنجانی-پدرش-شهید-خواند-اسم-اسلام-مردم-ظلم-می-کنند-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1