کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد؛

۴۵ طرح عمرانی دهه فجر در باشت افتتاح و کلنگ‌زنی شد

16 بهمن 1401 ساعت 1:35

۴۵ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بیش از یکهزارو ۷۷۲ میلیارد ریال در چهارمین روز از هه فجر امسال در باشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.


هشت طرح توسعه فناوری ارتباطات در روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باشت با حضور جمعی از مسئولان اجرایی در چهارمین روز از دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه افتتاح سایت ارتباطی همراه اول روستای بهره عنا شهرستان باشت گفت: این تعداد طرح های توسعه فناوری ارتباطات با بیش ۴۱۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
هشت طرح توسعه فناوری ارتباطات در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
محمود رادمنش بیان کرد: از این تعداد طرح ها بیش از چهار طرح با اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
وی ادامه داد: طرح ها افتتاحیه توسعه فناوری ارتباطات شامل سایت ارتباطی همراه اول روستای بهره عنا و شهر باشت، سایت ارتباطی ایرانسل روستای دمیه و حاج قلندر است.
رادمنش ابراز کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح توسعه فناوری ارتباطات بیش از ۴۰۵ خانوار در این روستاهای از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.
هشت طرح توسعه فناوری ارتباطات در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
وی تصریح کرد: ۹۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باشت هم اکنون به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند که امید است تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ به صد درصد برسد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد گفت: عملیات اجرایی چهار طرح توسعه فناوری ارتباطات در باشت با اعتباری بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.
رادمنش تصریح کرد: این طرح ها شامل سایت ارتباطی روستاهای شازینعلی، برمامیون، امام ضامن و فیبر نوری چم بلبل و تلخاب بیدک است.
هشت طرح توسعه فناوری ارتباطات در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد افزود: هشت هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه زیرساخت ارتباطی این استان طرح تعریف شده که تعدادی از آنها در دست اجراست.
رادمنش گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ طرح در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه توسعه ارتباطی و ساخت سایت جدید ارتباطی، توسعه شبکه زیر ساخت مبتنی بر فیبر نوری بین شهری و روستایی در دست اجراست.
هشت طرح توسعه فناوری ارتباطات در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
وی تصریح کرد: هزار و ۵۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای تقویت زیرساخت های ارتباطی در این استان در دست اجراست.

۴۵ طرح عمرانی دهه فجر در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

۴۵ طرح عمرانی دهه فجر در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
فرماندار باشت افزود: این طرح ها در زمینه بهداشت و درمان، توسعه فناوری ارتباطات، آموزشی، ورزشی، ساماندهی رودخانه باشت و سالن اجتماعات است.
وی بیان کرد: از این تعداد طرح ها ۲۸ مورد در زمینه های مختلف افتتاح شد.
گرامی تصریح کرد: در دهه فجر امسال مدرسه ۲ کلاسه مشارکتی روستاب منصورآباد با اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد ریال، ۱۰ چمن مصنوعی با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال، سایت اینترنتی همراه اول و ایرانسل روستای های بهره عنا و شهر باشت، دمیه و حاج قلندر با اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
۴۵ طرح عمرانی دهه فجر در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
وی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی سالن اجتماعات شهرستان باشت با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ، ساخت اورژانس بین راهی چاه تلخ بطول ۱۲۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۱۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال، ساماندهی ۱۱ گلزار شهدا در روستاها در قالب ۱۶ مزار با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال امسال آغاز شد.
فرماندار باشت افزود: امروز به نمایندگی از این تعداد طرح ها شهرستان بیش از ۱۹ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
گرامی افزود: چمن مصنوعی روستای چم بلبل ، برق رسانی به روستاهای دلی نعل، چهار فاشو ...، ساخت سایت ارتباطی همراه اول روستای بهره عنا، سایت ارتباطی ایرانس روستای دمیه، پروژه پل چشمه دره ، جاده کوه دهک، اقامتگاه پزشک در قالب هشت بلوک، چمن مصنوعی مدرسه آبدهگاه، طرح مدرسه منصورآباد و کانال هدایت سیلاب آبهای سطحی روستای برمامیون به نمایندگی ۲۸ طرح در این شهرستان امروز افتتاح شد.
۴۵ طرح عمرانی دهه فجر در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
وی ابراز کرد: عملیات اجرایی ساخت کانال های دفع آب های سطحی و فاضلاب شهر باشت، ساماندهی رودخانه باشت، سردخانه محصولات کشاورزی،اورژانس بین راهی چاه تلخ، پروژه گلزار شهدای روستای چاه تلخ، پروار بندی و سالن اجتماعات شهرستان باشت به نمایندگی از طرح های این شهرستان آغاز شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی باشت افزود: دولت سیزدهم توجه وِیژه ای به مناطق روستایی دارد و امروز شاهد طرح های افتتاح و کلنگ زنی چشمگیری در مناطق روستایی این شهرستان در زمینه تامین زیر ساخت های رفاهی بودیم.
مرادعلی پیوند افزود: خدمت صادقانه به مردم وظیفه همه مسئولان است و به همین دلیل باید با اقدام جهادی و انقلابی مشکلات و موانعی کشور و استان را برطرف کرد.
۴۵ طرح عمرانی دهه فجر در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل محرومیت مضاعف و تاریخی بر جای مانده پیش از انقلاب در این استان می بایست مسولان تمام تلاش خود را برای رفع این محرومیت و توسعه بیش از پیش کهگیلویه و بویراحمد انجام دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید عدالت ورزشی را در همه مناطق به خصوص در روستاهای این استان بیش از پیش رعایت و بیشتر استعداد های بی‌نظیر ورزشی در روستاهاست.
وی افزود: یکی از دلایل مهاجرت به شهرها و تخلیه روستاها وضعیت نامناسب زیرساختی در برخی از مناطق بوده و امیدواریم در این دولت مردمی با ایجاد این زیرساخت‌ها زمینه مهاجرت معکوس به روستاها فراهم شود.


کد مطلب: 458009

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458009/۴۵-طرح-عمرانی-دهه-فجر-باشت-افتتاح-کلنگ-زنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1