کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

اساتید دانشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنند

14 بهمن 1401 ساعت 17:31

امام جمعه موقت دهدشت خطاب به اساتید دانشگاه گفت: دستاورد های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود تا مردم و نسل های آینده نعمت های انقلاب را بشناسند.


امام جمعه موقت دهدشت خطاب به اساتید دانشگاه گفت: دستاورد های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود تا مردم و نسل های آینده نعمت های انقلاب را بشناسند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی در خطبه های نماز جمعه امروز ( ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱) با گرامیداشت دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت علی علیه‌السلام اظهار داشت: حضرت علی علیه‌السلام در دفاع از حق دارای ویژگی‌هایی بوده است و باید رهرو این امام همام باشیم. تقوی تصریح کرد: شقاوت و سعادت انسان در این است که امام خود را بشناسد و به دستورات آن عمل کند.

وی با اشاره به ایام ماه رجب بیان کرد: هرکسی اعتکاف انجام دهد خداوند گناهان گذشته و آینده اش را می آمرزد. 
حجت‌الاسلام تقوی ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اولین اقدام حکومت های الهی  این است که با ظلم و استکبار مبارزه می‌کنند. وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) چون که برای خدا قیام کرد مردم هم به امام (ره) پیوستند.
امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه باید عظمت انقلاب را بدانیم و به نسل های آینده منتقل کنیم افزود: باید خوب به وظیفه خود در تبیین این عظمت عمل کنیم.
حجت‌الاسلام تقوی خطاب به اساتید دانشگاه گفت: باید دستاورد های انقلاب را برای جوانان تبیین شود تا مردم و نسل های آینده نعمت های انقلاب را بشناسند و فرق ولایت فقیه با دیکتاتور را را بدانند.


کد مطلب: 457963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457963/اساتید-دانشگاه-دستاوردهای-انقلاب-اسلامی-نسل-جوان-تبیین-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1