کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش مردمی؛

ابراز نارضایتی از شعبه بانک ملی بخش لوداب: چرا وام فرهنگیان مسدود است / مسوولان تذکردهی را تمام کنند

13 بهمن 1401 ساعت 11:16

نارضایتی های مردم از بعضی بانک های کهگیلویه و بویراحمد زیاد است و ابراز نارضایتی های مختلفی می شود بطوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی در جلسات بارها این موضوع را مطرح و از بانک ها خواسته اند شرایط پرداخت تسهیلات را بخصوص در تسهیلات فرزندآوری و اشتغال زایی فراهم آورند.


نارضایتی های مردم از بعضی بانک های کهگیلویه و بویراحمد زیاد است و ابراز نارضایتی های مختلفی می شود بطوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی در جلسات بارها این موضوع را مطرح و از بانک ها خواسته اند شرایط پرداخت تسهیلات را بخصوص در تسهیلات فرزندآوری و اشتغال زایی فراهم آورند.
به گزارش کبنا، گاهی وقت ها قرار است یک بانک تسهیلاتی به مردم ارائه کند ولی آنطوری که در شرایط ارائه تسهیلات است رفتار نمی کند و مردم با این مشکل درگیری زیادی دارند و گلایه ها زیاد شده است.
در همین خصوص یکی از شهروندان لودابی در مورد بانک ملی شعبه مطهری و وام مرابحه فرهنگیان بخش لوداب مطلبی بدین شرح ارسال کرده است:
اقدام عجیب بانک ملی شعبه مطهری در رابطه با وام مرابحه فرهنگیان بخش لوداب.
ماجرا از این قرار است که مبلغ ۴۰ میلیون وام ۱۲ درصد برای فرهنگیان در نظر گرفته شد، که مدت یک هفته به حساب آنها واریز شده و به محض واریز شدن کارمزد و قسط اول از آن برداشت شده ولی متاسفانه وام مسدود هست.
حالا جای تعجب هست در کدام قانون گفته شده قسط اول در حین  پرداخت وام کسر شود ولی وام گیرنده حق برداشت و انتقال نداشته باشد. البته ناگفته نماند که اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد  دو ماه قبل این تسهیلات را دریافت نمودند، مبلغ کل وام فرهنگیان بخش لوداب قریب ۱ میلیارد و هشتصد میلیون تومان است.
خدا بهتر می‌دانند، چه خبر است، در صورتی که چندین بار جهت پیگیری موضوع با رئیس بانک تماس گرفتم ولی متاسفانه قادر به پاسخگویی نیست.
انصافاً چرا در حق فرهنگیان اینگونه می‌شود، با وجودی که حقوق و گردش حساب آنها در این بانک‌ است ولی متاسفانه هیچ امتیازی برایشان در نظر گرفته نمی‌شود و با سایر مشتریان تفاوتی ندارند.
نمونه نارضایتی های زیادی در مورد ارائه تسهیلات بانک ها وجود دارد و در این چند ساله افزایش پیدا کرده است. مشخص نیست بانک‌ها چه ضوابطی دارند و به چه نهاد نظارتی پاسخگو هستند که این سطح از نارضایتی‌ها وجود دارد و وضعیت به همین شکل باقی مانده است. به نظر می رسد مسوولان استانی باید تذکر دهی در جلسات را تمام کنند، کاری کنند که مردم رضایت نسبی داشته باشند.


کد مطلب: 457906

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457906/ابراز-نارضایتی-شعبه-بانک-ملی-بخش-لوداب-چرا-وام-فرهنگیان-مسدود-مسوولان-تذکردهی-تمام-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1