تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۴۵۷۸۹۱
در دیدار رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کهگیلویه با امام جمعه دهدشت مطرح شد؛

احداث بیمارستان در بیمارستان یک معضل است / آیا آرامش بیماران برای مدیر علوم پزشکی اهمیتی ندارد؟

۱
احداث بیمارستان در بیمارستان یک معضل است / آیا آرامش بیماران برای مدیر علوم پزشکی اهمیتی ندارد؟
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: بیمارستان محل آرامش بیماران است اگر قرار است کار ساختمانی در بیمارستان انجام شود کار درمان مختل می‌شود، احداث بیمارستان جدید در محوطه بیمارستان امام خمینی دهدشت بحران در بحران است. بارها در این خصوص با استاندار و مدیر علوم پزشکی صحبت کردیم، علوم پزشکی باید فکری کند، قرار است برای آینده شهرستان تصمیم گرفته شود.مسئولان رنج و زحمت مردم را بیشتر نکنند و در مکان بیمارستان دقت لازم را داشته باشند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت مسئله بهداشت را از اولویت‌های مهم جامعه خواند و اظهار کرد: دولت نیز به مسئله بهداشت و درمان اهتمام خاص دارد.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که ما باید به توانایی‌های خود اطمینان داشته باشیم گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان قطب گردشگری سلامت در دنیا مطرح است.
وی افزود: در دهدشت به رغم کمبود برخی امکانات، اما ظرفیت‌های علمی بسیار خوب داریم و باید از آن‌ها بهره ببریم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که دهدشت تنها یک بیمارستان دارد و چهار شهرستان را پوشش می‌دهد، احداث یک بیمارستان دیگر در دهدشت را از ضروریات دانست و با توجه به خبر احداث یک بیمارستان در محوطه خود بیمارستان کنونی دهدشت گفت: بیمارستان در بیمارستان یعنی چه؟ دهدشت بیمارستان می‌خواهد اما یک بیمارستان مستقل.
امام جمعه دهدشت افزود: اگر به پدافند غیرعامل توجه کنیم حتما باید این بیمارستان در گوشه‌ای دیگر از شهر ساخته شود، آیا اگر زلزله‌ای در دهدشت اتفاق بیفتد باید کل بیمارستان‌های شهر یک‌جا باشند؟ چرا همه ظرفیت‌های درمانی شهرستان را در یک نقطه جمع کردند؟
وی به دیگر معایب احداث بیمارستان جدید دهدشت در محوطه بیمارستان کنونی پرداخت و اظهار کرد: بر اساس مباحث علمی حیاط بیمارستان ریه تنفسی یک بیمارستان است، و با احداث این بیمارستان ریه تنفسی آن را از بین می‌بریم، با این‌کار می‌خواهیم درمان کنیم اما بیشتر مریض می‌کنیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به عشیره‌ای بودن منطقه کهگیلویه گفت: به واسطه یک تصادف، بیمارستان دهدشت قفل می‌شود و باید برای احداث بیمارستان جدید مکان دیگری در نظر گرفته شود، دولت زمین‌های دیگری در شهر دارد و این‌کار را در این مکان‌ها انجام دهند.
وی بیمارستان را محل آرامش برای بیماران عنوان و با بیان این‌که اگر بنا هست کار ساختمانی در بیمارستان انجام شود کار درمان را مختل می‌کنیم گفت: بارها در این خصوص با استاندار و مدیر علوم پزشکی صحبت کردیم، علوم پزشکی باید فکری کند، قرار است برای آینده این شهرستان تصمیم گرفته شود
مسئولان رنج و زحمت مردم را بیشتر نکنند و در مکان بیمارستان دقت لازم را داشته باشند، جمع کردن همه فضاهای درمانی در یک فضا خلاف قواعد پدافند غیر عامل است.
امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان در بیمارستان ضرر آن فراوان‌تر است و الان بیمارستان دهدشت به سختی اداره می‌شود لذا نباید بحران در بحران ایجاد شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1