کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن؛

بيانيه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت يوم الله 12 بهمن

11 بهمن 1401 ساعت 13:00

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت يوم الله 12 بهمن سالروز ورود تاريخي امام امت به ميهن بیانیه ای صادر کرد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت يوم الله 12 بهمن سالروز ورود تاريخي امام امت به ميهن بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش کبنا، متن بیانیه بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحيم»
ورود معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (رحمت‌الله عليه) به ميهن اسلامي در ۱۲ بهمن‌ سال ۱۳۵۷، مطلع پيروزي انقلاب اسلامي و طلوع خورشيد اسلام در شب تيره و آسمان ظلماني طاغوت زمان بود. استقبال بي‌نظير مردم مسلمان و انقلابي ايران از يگانه رهبر و منجي خويش، يوم‌الله ديگري را رقم زد و پيروزي سال‌ها مبارزات انقلابي ايرانيان آزاده را نويد داد. يوم‌الله دوازدهم بهمن عيد وصال ملت مبارز ايران با پيشواي عارف و فرزانۀ خود پس از تحمل سال‌ها فراق، رنج و تبعيد بود. حضور اميدبخش امام خميني(ره) در ميهن اسلامي و رهبري داهيانه و هوشمندانۀ جريان انقلاب اسلامي از نزديك، خون تازه‌اي را در رگ‌هاي مبارزان انقلابي به‌ جريان انداخت و با سرنگوني كاخ استبداد ۲۵۰۰ سالۀ ستمشاهي، پايه‌هاي استعماري استكبار جهاني را متزلزل ساخت و براي هميشه دست طمع و زياده‌خواه دشمنان اسلام را از ايران اسلامي كوتاه كرد و با تحقق شعار «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي»، حكومتي الهي را بر پايۀ اصل مترقي ولايت فقيه و مردم سالاري ديني براي ملت ايران به‌ ارمغان آورد.
ملت آزاده و سرافراز ايران پس از گذشت چهل و چهار سال از پيروزي انقلاب اسلامي همچنان در مسير پاسداري از انديشۀ والاي معمار كبير انقلاب اسلامي، خون پاك شهداي والامقام و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايۀ منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) گام برمي‌دارد و همچون كوهي استوار و پرافتخار، پايبند به ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي در برابر شرارت‌ها و دسيسه‌هاي استكبار جهاني به‌ويژه شيطان بزرگ آمريكاي جهانخوار ايستاده است.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد ضمن پاسداشت ياد و خاطرۀ شهيدان سرافراز و تبريك آغاز دهۀ فجر چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، از عموم مردم غيور، بصير و هميشه در صحنۀ كهگيلويه و بويراحمد دعوت مي‌نمايد تا با حضور پرشور و شعور خود در برنامه‌هاي دهه فجر سراسر استان، برگ زرين ديگري بر صحيفۀ افتخارات انقلاب اسلامي در استان بيافزايند.
در همين راستا مراسم محوري بزرگداشت سالروز ورود تاريخي، پيروزمندانه و پرخير و بركت امام امت به ميهن اسلامي فردا چهارشنبه 12 بهمن ماه در سراسر نقاط استان برگزار مي گردد. اين مراسم در شهر ياسوج مركز استان، راس ساعت 9 صبح درگلزار مطهر شهداي ياسوج با حضور عموم مردم به ويژه خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران و آزادگان و اعضاي محترم شوراي اداري و نماينده معزز ولي فقيه در استان برگزار خواهد شد و زنگ انقلاب در ساعت 9:33 همزمان با لحظه ورود حضرت امام(ره) به ميهن در جوار تربت پاك شهيدان و مدارس نواخته خواهد شد و رژه موتوري و خودرويي از ساعت 9:33 صبح از فرودگاه ياسوج تا گلزار مطهر شهيدان و در ساير شهرستان ها و بخش ها از ورودي شهرها تا گلزارهاي مطهر شهدا برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 457826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457826/بيانيه-شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-يوم-الله-12-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1