تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۵۷۸۲۵
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح؛

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد

۱
۱
مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد
کبنا ؛
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
به گزارش کبنا، در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در جلسه ای با حضور مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، مسئول سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از خبرنگاران شهرستان کهگیلویه، سجاد محمدیان به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح، امید آفرینی و جهاد تبیین را از مهم ترین وظایف اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: هرچند مشکلاتی در حوزه معیشت مردم وجود دارد اما با وجود تحمیل جنگ، تحریم ها و چوب لای چرخ گذاشتن های دشمنان، حجم خدمات جمهوری اسلامی در همه مناطق کشور ما از جمله در شهرستان کهگیلویه و دیگر مناطق استان محروم ما به قدری بالا بوده که قابل قیاس با قبل از انقلاب و هیچ انقلاب دیگری نیست.
ارسلان جو خدمات گسترده جمهوری اسلامی تا دور افتاده ترین روستاهای استان و کشورمان را قابل ستایش خواند و گفت رسانه های خودفروخته و بیگانه هیچ وقت گوشه ای از حجم  خدمت رسانی ها را عنوان نمی کند و هدفشان و تلاششان نمایش کشوری سیاه و پر از بدبختی از جمهوری اسلامی ایران است که توانایی مدیریت کشور را ندارند.

وی گفت: اصحاب رسانه خط مقدم تقابل با این جنگ رسانه ای هستند.
در این نشست سرگرد پاسدار فخرالدین رضائی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان گفت: سازمان بسیج رسانه یکی از سازمان های زیرمجموعه بسیج اقشار است و هدف بسیج اقشار، هماهنگ کردن و هدفگذاری اقشار مختلف در راستای آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در همین راستا، سازمان بسیج رسانه در دهه ۹۰ در کشور تأسیس شد تا متخصصین حوزه رسانه تحت لوای این سازمان، هماهنگ شوند و از تخصص های رسانه ای در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بهره برده شود.
رضایی بیان کرد: وظیفه ما در سازمان بسيج رسانه جذب، آموزش، سازماندهي، حفظ انسجام، ساماندهي و به كارگيري اصحاب رسانه برای انقلاب و نظام است تا به هدف این سازمان یعنی تشکیل جبهه واحد رسانه ای در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری نایل شویم.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان با بیان این که بسیج رسانه وظیفه خدمتگزاری و خادمی فعالان عرصه رسانه را برعهده دارد، اظهار داشت: ساختار بسیج رسانه بسیج کنندگی بوده و در هیچ عرصه‌ای به عنوان متصدی ورود نمی‌کند.
رضایی افزود: تمامی فعالان رسانه‌ای اعم از مدیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان، گزارش نویسان، فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی می‌توانند به عضویت آن دربیایند.
وی ادامه داد: علاوه بر جریان سازی یکی از مأموریت‌های ما در بسیج رسانه، ترویج امید بر پایه انعکاس خدمات در جامعه در کنار مطالبه‌گری برای محرومیت‌زدایی و رفع آسیب‌های اجتماعی است.
رضایی با بیان این که ۱۸۳ نفر از فعالین رسانه و فضای مجازی استان تا کنون عضو بسیج رسانه شده اند گفت: بسیج رسانه در طول سال برنامه های مختلفی اعم از آموزشی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی برای اصحاب رسانه برگزار می کند.
وی از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر و مسابقات رسانه ای به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات بسیج رسانه یاد کرد و گفت: آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر کهگیلویه و بویراحمد تا یک ماه آینده در یاسوج برگزار می شود.
رضایی در پایان خواستار همکاری و همراهی مسئولین و خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با مدیرکانون بسیج رسانه این شهرستان جهت فعال شدن کانون این شهرستان و برگزاری برنامه های انس و الفت بین خبرنگاران، و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی ورزشی شد.
سرهنگ پاسدار پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز یکی از اولویت های اصلی اصحاب رسانه را اقدام عملی در حوزه جهاد تبیین خواند و تصریح کرد: در شرایط جنگ همه جانبه دشمن، رسانه ها با فرمان جهاد تبیین در خط مقدم خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان هستند.
وی ضمن تقدیر از همکاری اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه با بسیج و سپاه این شهرستان و تبریک به مدیر کانون بسیج رسانه این شهرستان، آمادگی خود را برای حمایت از  اجرای برنامه های کانون بسیج رسانه این شهرستان عنوان کرد.
در پایان این جلسه طی حکمی با امضای سردار خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سجاد محمدیان، یکی از خبرنگاران باسابقه و اثرگذار شهرستان به عنوان مدیرکانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا انتصاب بزرگیست قطعا از فردا دلار فروکش می کند و سکه ارزان میشه
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1