تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۵۷۷۸۸
کسب رتبه سوم رشد توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان؛

تقدیر «وزیر» از معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

۸
۰
تقدیر «وزیر» از معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛
در پی کسب رتبه سوم رشد توسعه کمی آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش در سال تحصیلی جاری وزیرآموزش و پرورش از معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد.
به گزارش کبنا، گردهمایی معاونین آموزش متوسطه سراسر کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.
در این نشست محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به پاس تلاش ها و پیگیری‌های مجدانه در رشد توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سال تحصیلی 1402-1401 از دست معاون وزیر لوح تقدیر دریافت کرد.
در لوح تقدیر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش خطاب به محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد آمده است:
توسعه و تعالی هر جامعه در جنبه‌های مختلف اجتماعی اقتصادی و صنعتی در اثر شکوفایی پرورش و رشد استعداد‌ها و توانمندی‌های علمی، نوجوانان جوانان است و در این مسیر گسترش روحیه کارآفرینی، ایجاد اشتغال و کار مولد با نیرو‌های انسانی کارآمد و ماهر محقق خواهد شد. اکنون که به فضل الهی و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد همت روزافزون برنامه‌ریزان وخدمتگزاران در توسعه کمی و کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در کشور هستیم از تلاش ارزشمند و همت والای جنابعالی در کسب رتبه سوم رشد توسعه رشد توسعه کمی آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در سال در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۴۰۲ نسبت به سال تحصیلی گذشته تشکر و قدردانی می‌نمایم. انتظار می‌رود در سال تحصیلی آتی با تکیه بر منویات و الطاف الهی و اتخاذ تدابیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسئولانه در زمینه توسعه هنرستان‌های جوار و ارتقای کیفیت آموزش و تربیت فنی حرفه‌ای و مهارتی اهتمام داشته باشید. امیدوارم در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت در شاخه‌های تحصیلی فنی حرفه‌ای و کاردانش که مصداق بارز فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تقویت و افزایش برگ‌های مربوط به فنی حرفه‌ای و موفق و موید باشید.
یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چهار تا امتحان برگزار کرد سه تاش لو رفت
Iran, Islamic Republic of
این وزیر نالایق اول بیاد وضعیت هنرستانها را ببینه بعد لوح تقدیر تقدیم کنه واقعا جای تاسفه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج جمالی .با عرض سلام. بر حسب وظیفه به پاس زحمات و تلاشهای جنابعالی در راستای رشد توسعه کمی آموزشهای فنی و حرفه ای و کاردانش تقدیر و تشکر مینمایم امیدوارم در تمامی مراحل مدیریتی موفق و موید وشاهد رشد تعالی در سطوح مدیریتی وزارتخانه باشیم.التماس دعا.
علی
Iran, Islamic Republic of
توسعه هنرستانها کار خوبی هست ولی از آقای کاظمی وآقای نوری آقای عزت خواه وجمالی باید سوال کرد آیا پذیرش دانش اموز(هنرجو) در هنرستانهای که تجهیزات کارگاهی وسرانه اموزشی وکارگاهی ندارد کار درستی هست. بنده یک خواهش از آقای مهندس کاظمی معاونت محترم وزارت دارم که از هنرستانهای استان کهگیلویه وبویراحمد بازدید کنند این ها هنرستان نیستند چون نه تجهیزات کارگاهی دارند نه سرانه کارگاهی که بتوانند مواد مصرفی مورد نیاز خود را تامین کنند اگه چنانچه تجهیزاتی باشه هم قدیمی وفرسوده غیره قابل استفاده هست برادر ان عزیزم جناب آقای عزت خواه وآقای جمالی بخدا پذیرش دانش اموز در این هنرستانهای بدون تجهیزات وسرانه کارگاهی ظلم در حق مردم این استان هست تشویقی گرفتن از دست وزیر ومعاون وزیر زمانی خوشحالی دارد که شما بتوانید از دست آنها جای تشویقی تجهیزات بروز وسرانه اموزشی وکارگاهی بگیرید.
جواد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تیم عزت خواه و معاون آموزشی توانمند ایشان
Iran, Islamic Republic of
امتحانات هماهنگ استانی ایده خوبی بود.البته اگر مدیران پای کار باشند و همراهی کنند.
عزت خواه در انتصاب معاونت آموزش متوسطه هوشمندانه عمل کرد.
احسان
Iran, Islamic Republic of
توسعه رشته های فنی کار خوبی است.زیر ساخت هم لازم است.تلاش های مدیر کل و معاون آموزشی ایشان جای تقدیر دارد.
اکبری
Iran, Islamic Republic of
اولاضمن تبریک
معاون آموزش متوسطه اداره کل وهمچنین اموراداری اداره کل
بخاطر تبعیض بین همکاران جدید که تازه استخدام شده اند
ونیروی ابتدایی که کمبودهست رو تعدادی بردن متوسطه ودارن تبدیل وضعیت می کنند بنده وتعدادی ازفرهنگیان معترضیم وبزودی دردیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1