تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۵۷۷۱۱
شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت

تصاویر/ انفجار در یک مرکز مهمات سازی در اصفهان / بیانیه مهم وزارت دفاع درباره حمله ریزپرنده ها / تصاویر لحظه هولناک انفجار را ببینید

۱
تصاویر/ انفجار در یک مرکز مهمات سازی در اصفهان / بیانیه مهم وزارت دفاع درباره حمله ریزپرنده ها /  تصاویر لحظه هولناک انفجار را ببینید
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: صدای مهیبی که بامداد امشب در خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد به دلیل انفجار در یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بود.
به گزارش کبنا، ساعات پایانی شب گذشته برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در محدوده شمالی شهر اصفهان خبر دادند.
به گفته شاهدان عینی این انفجار مربوط به یکی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان بوده است.
    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: صدای مهیبی که بامداد امشب در خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد به دلیل انفجار در یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بود.
    
محمدرضا جان نثاری بامداد یکشنبه اعلام کرد: انفجاری در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی اصفهان رخ داد که تلفات جانی نداشت.
 وزارت دفاع ساعاتی بعد در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریزپرنده ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.
وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان وزارت دفاع در این بیانیه ای افزود: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.
 این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.
 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت ، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.
    

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه ...
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

پیمان جبلی رییس صدا وسیما در نامه به ابراهیم رییسی درباره فیلیمو نوشته است: از قرار اطلاع ...
عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح بزرگ مجتمع فرهنگی گردشگری در استان ...
1