کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با کمک دستگاه قضایی و دولت؛

600 هکتار زمین مردم مارگون بازگردانده شد / حاجی زاده: این یک کار بزرگ بود

6 بهمن 1401 ساعت 10:24

یکی از مشکلات اصلی مردم مارگون تملک 600 هکتار از اراضی کشاورزی توسط اداره راه و شهرسازی بوده که با کمک دستگاه قضایی حل و فصل و زمین ها به مردم برگشت داده شد.


یکی از مشکلات اصلی مردم مارگون تملک 600 هکتار از اراضی کشاورزی توسط اداره راه و شهرسازی بوده که با کمک دستگاه قضایی حل و فصل و زمین ها به مردم برگشت داده شد.
به گزارش کبنا، رئیس شورای شهر مارگون در این خصوص گفت: این اقدام بدون در نظر گرفتن منافع مردم و شهرداری، بدون استعلام از شهرداری، بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان مارگون انجام شده بود.
الله بخش الیاسی افزود: آرامستان و قبرستان، تمامی طرحهای واگذاری گردشگری، محل دفن زباله، فضای سبز شهر، معدن، برخی از اراضی و املاک متعلق به مردم بدون استعلام از مالکان و غیره به راه و شهرسازی واگذار شده است.
این رخداد سبب نارضایتی هم در میان مالکان منطقه و هم اختلال در خدمت رسانی به شهر شده است و چندین و چند بار مردم و مسئولان مارگون خواهان برگرداندن این حق به مردم منطقه بودند اما پاسخی دریافت نمی کردند و گویی شهر به محاصره راه و شهرسازی درآمده بود.
زمین ها به مردم برگشت داده شد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منابع طبیعی در اقدامی ۶۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی و نسقی مردم را به راه و شهرسازی واگذار کرده بود در حالی که این شهر در مصوبه اش تنها ۱۵۰ هکتار است.
کیامرث حاجی زاده افزود: این مهم در حل تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی بود که به کمک دستگاه قضایی سریع برگردانده شد.
وی تاکید کرد: اکنون زمین های مردم به خودشان برگشت داده شد و دیگر اسناد به نام مردم خودشان است و این یک کار بزرگ از سوی دولت سیزدهم بوده است.


کد مطلب: 457570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457570/600-هکتار-زمین-مردم-مارگون-بازگردانده-حاجی-زاده-این-یک-کار-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1