تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۵۷۵۶۵
شب گذشته توسط جمعیت هلال احمر انجام گرفت

نجات ۵۰۰ نفر گرفتار در کولاک و یخبندان کهگیلویه و بویراحمد

۰
نجات ۵۰۰ نفر گرفتار در کولاک و یخبندان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های چرام و بویراحمد ۵۰۰ نفر حادثه‌دیده متأثر از برف، کولاک و یخبندان شب گذشته در محور مواصلاتی یاسوج به چرام امدادرسانی شدند.
کاظم فلاحی دوست در جمع خبرنگاران از رهاسازی بیش از ۱۲۵ خودرو گرفتار در برف و یخبندان شب گذشته در محور یاسوج به چرام و امدادرسانی به ۵۰۰ نفر حادثه دیده خبر داد و افزود: طی تماس‌های مردمی مبنی بر گرفتار شدن تعداد زیادی از خودرو‌ها در حد فاصل "جوخانه" تا "دیلگون" در محور مواصلاتی یاسوج به چرام علاوه بر یک تیم امداد و نجات جاده‌ای که در منطقه جوخانه به صورت آماده باش و در حین عملیات بود بلافاصله دو تیم امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به محل اعزام شد و بنا به حجم بالای خودرو‌های گرفتار شده و اعلام نیاز مجدد، سه تیم امداد ونجات نیز از طرف جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد به منطقه اعزام گردید که از دو سمت گردنه‌های برفگیر و صعب العبور جوخانه اقدام به رهاسازی و نجات افراد گرفتار در کولاک و یخبندان کردند.
 وی اظهارکرد: در این عملیات که تا پاسی از شب ادامه داشت ۲۵ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های چرام و بویراحمد در قالب هفت تیم عملیاتی و با استفاده از پنج خودروی امدادی موفق به رهاسازی بیش از ۱۲۵ خودرو و نجات جان قریب ۵۰۰ نفر حادثه دیده متأثر از برف، کولاک و یخبندان در مسیر کوهستانی یاسوج به چرام شدند. در این عملیات ۱۵ بسته غذایی بین حادثه دیدگان توزیع شد.
لازم به ذکر است مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در قالب یک تیم عملیاتی در صحنه حضور یافته و بر انجام این عملیات‌ها نظارت می‌دانی داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1