تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۵۷۵۵۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

طلب ۱۸۰ میلیارد تومانی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از ادارات و مردم

۲
۱
طلب ۱۸۰ میلیارد تومانی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از ادارات و مردم
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت از ادارات و نهاد‌های دولتی و مردم بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان طلب دارد.
به گزارش کبنا، محمد مرادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فرسودگی شبکه‌های برق‌رسانی و عدم توسعه‌ایستگاه‌ها به تناسب رشد جمعیت و عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز در سنوات گذشته پایداری شبکه‌های برق این استان را با مشکل روبرو کرده است.
وی اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز و پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تأخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مطالبات این شرکت از ادارات و نهاد‌های دولتی و مردم بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که با پرداخت این مطالبات می‌توان مشکلات و کمبود‌های موجود در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از جمله نیاز به نوسازی شبکه‌های فرسوده را برطرف ساخت.
مرادی با توجه به چالش‌های انرژی در فصل سرد سال از مشترکین این شرکت خواست تا با مصرف بهینه برق موجبات پایداری شبکه‌های توزیع برق را در سراسر استان فراهم آورند.
همچنین آیت الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج نیز ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، از زحمات کار کنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهارکرد: مردم تا کنون در صنعت برق بخصوص حوزه مدیریت مصرف به خوبی همراهی کرده‌اند و ان شاءالله همچنان هم با مدیریت مصرف خود، بیش از پیش این صنعت را یاری خواهند کرد.
حسینی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق نیز باید به مردم توجه داشته باشند و با توجه به شرایط فشار‌های اقتصادی کشور، که سفره مردم را نشانه‌گیری و از نظر اقتصادی آن‌ها را در تنگنا قرار داده‌اند، می‌طلبد که بیش از پیش مردم را یاری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام پس لطفا وسایل برقی ما که دو سال پیش براثر نوسانات برقی مشکل درست کردن و قرار شد بیمه پرداخت کنه ..بعد از ۲سال رسیدگی کنید ...یه فیش برق که زیاد بیاد پدر مردمو در میارید.....ولی ۲سال گذشته هنوز هیچ خبری نیست
کمال سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اگردراین مملکت میخوان یکباربرای همیشه مساله برق حل بشه پویش هرخانه یک پنل راه اندازی کنید...هم به نفع مردم هم دولت وایندگان...دیگه دنیاواقعیت رافهمیده ودراین کشوری که بیش از۳۰۰روز روزافتابی وگرم داریم بهترین زمینه راداریم...ولی دولت یارانه بده وحمایت کنه ...
(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1