کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه؛

تشریح ویژه برنامه‌های آموزش و پرورش کهگیلویه در دهه فجر

5 بهمن 1401 ساعت 21:10

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه ویژه برنامه‌های دهه فجر در مدارس این شهرستان را تشریح کرد.


رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه ویژه برنامه‌های دهه فجر در مدارس این شهرستان را تشریح کرد.  
به گزارش کبنا، برنامه های گرامیداشت ایام الله فجر انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدارس کهگیلویه آغاز و با برنامه های متنوع و متعدد تا حضور پرشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمائی 22 بهمن ادامه می یابد. 

در آستانه فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های دهه فجر در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه تشریح شد.
فریدون فاطمی زاده رئیس آموزش‌ و‌ پرورش کهگیلویه با اشاره به اینکه باید در اجرای برنامه امسال خلاقیت لازم وجود داشته باشد، بیان کرد: هدف ما از گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید است که این کار باید با داشتن خلاقیت لازم و برنامه‌های شاد و متنوع و هدف‌دار صورت پذیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان همچنین با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز، حاصل انقلاب و خون شهداست افزود: وظیفه انسانی و اخلاقی ماست که آرمان‌های انقلاب و یاد و خاطره شهدای گرانقدر را در تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر زنده نگه داریم.
فاطمی زاده ارسال روز شمار انقلاب اسلامی را به کلیه مدارس ، بيان خاطرات دوران انقلاب توسط پيشكسوتان فرهنگي و والدین براي دانش آموزان ، اجراي برنامه هاي شاد و متنوع ويژه فرهنگيان در قالب جنگ فجر و برگزاری جشنواره تجلیل از دانش آموزان را از جمله این برنامه ها ذکر کرد .
وی حضور راويان فجر و روحانيون در مدارس و تبيين شكل گيري انقلاب اسلامي و دستاوردهاي علمي ، فرهنگي ، سياسي و اقتصادي آن را مهم عنوان کرد و گفت:در این ایام از ظرفیت و پتانسیل راویان و خطیبان تواناجهت روایت دوران انقلاب در مدارس، برنامه ریزی جهت کاشت نهال به مناسبت سالروز انقلاب در هر مدرسه, حضور دانش آموزي و فرهنگيان شهرستان در مراسم عبادي سياسي نماز جمعه در ایام الله دهه فجر را از دیگر برنامه های این ایام نام برد .
فاطمی زاده برگزاري نمايشگاه عكس و كتاب و نشريات و دست آوردهاي انقلاب در كليه مدارس ضروری دانست و تاکید داشت: برگزاري نمايشگاه های دست آوردهاي انقلاب همراه با ثبت خاطرات پدر و مادر از دوران انقلاب ،دعوت از فرهنگیان شهرستان جهت حضور در مراکز اهدا خون،تشکیل جلسات پرسش و پاسخ در مدارس ، تجديد ميثاق با شهداي انقلاب اسلامي با حضور دانش آموزان و فرهنگيان بر قبور مطهر شهداي انقلاب اسلامي ، برنامه ورزشی كوهنوردي فرهنگيان و دانش آموزان ، برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال،والیبال،تنیس روی میز و..ویژه دانش آموزان وفرهنگیان آقا و خانم ، ديدار دانش آموزان و فرهنگيان با خانواده شهدا و جانبازان فرهنگي و دانش آموز را از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مدارس برشمرد.
وی همچنین از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان به شیوه متفاوت خبر داد و گفت:در ایام الله دهه فجر و همزمان با ولادت با سعادت امام علی علیه السلام ویژه برنامه جشن تکلیف دانش آموزان ۹ ساله به صورت خاص و متفاوت در جوار یکی از امامزادگان با حضور دانش آموزان و اولیا خود برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: آیین نواختن چهل و چارمین زنگ انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه,فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی در روز چهارشنبه مورخه ۱۲ بهمن در دبیرستان پسرانه متوسطه دوم شاهد دهدشت همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع نواخته می شود.


کد مطلب: 457554

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457554/تشریح-ویژه-برنامه-های-آموزش-پرورش-کهگیلویه-دهه-فجر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1